اجرای کم‌نظیر سازه فلزی و نورپردازی پل شهیدان طاهری

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از اجرای عملیات سازه فلزی و نورپردازی پل شهیدان طاهری خبر داد و گفت: بخش زیادی از درک هویت شهر وابسته به نورپردازی فضای شهری است و این اقدام باعث افزایش امنیت و پویایی فعالیت‌های شهری و سرزنده بودن شهر می‌شود. 

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروزه نورپردازی، مشخص کننده هویت و سیمای شبانه شهر است و نبود نور و وجود تاریکی شب باعث عوارضی همچون افزایش حوادث، تصادفات و کاهش امنیت اجتماعی می‌شود.

وی از اجرای سازه فلزی و نورپردازی عرشه پل شهیدان طاهری با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد ریال در منطقه دو خبر داد و گفت: این پروژه در اصفهان کم‌نظیر است و شهروندان می‌توانند از آن به نحو مطلوب استفاده کنند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه در قالب دو قرارداد انجام شده است، تصریح کرد: با تلاش مهندسان و کادر اجرایی، این مجموعه کم‌نظیر در مدت سه ماه به مرحله بهره‌برداری رسید و این پروژه در دو فاز اجرای سازه فلزی و اجرای نورپردازی انجام شد.

وی در تشریح مراحل اجرای سازه فلزی و پروژه نورپردازی پل شهیدان طاهری، خاطرنشان کرد: برای اجرای سازه فلزی، یک تیغه فلزی با ضخامت هشت میلی‌متر و به فاصله ۳۵ سانتی‌متر بر روی عرشه شمالی و جنوبی نصب شد و همه قوس پل را احاطه کرد.

صیرفی‌نژاد خاطرنشان کرد: فاز دوم پروژه سازه فلزی و نورپردازی پل شهیدان طاهری شامل نورپردازی‌های طراحی شده‌ای است که در کنار سازه فلزی اجرا می‌شود، البته مقرر شده است که بین هر دو تیغه از لامپ‌های ۹ وات استفاده شود.

وی با بیان اینکه در مجموع ۳۰۰ عدد تیغه در عرشه شمالی و جنوبی پل شهیدان طاهری نصب شد که ارتفاع آن از دو متر و ۱۰ سانتی‌متر تا ۹۰ سانتی‌متر متغیر است، گفت: تیغه‌های موجود در این پروژه با رنگ سفید مزین و ۲۹۰ عدد چراغ ۹ وات در این پروژه نصب شده است.

کد خبر 564684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.