"اصفهان‌ کارت"‌؛ سامانه‌ای برای خدمات شهروندی و گردشگری

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: "اصفهان‌ کارت "سامانه‌ای است که تا حد ممکن خدمات شهروندی و گردشگری روی آن نصب و ثبت شده و به عنوان یک پذیرنده تعریف می‌شود و می‌تواند کارت اعتباری خرید باشد.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه روز گذشته نشست تخصصی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر با هدف ارزیابی عملکرد "اصفهان کارت" بود، اظهار کرد: "اصفهان‌کارت" می‌تواند کارت اعتباری خرید باشد و همکاران با سابقه بیش از ۱۰ ساله‌ای که در این مجموعه دارند، برای وقوع این رویکرد تلاش زیادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: ارزیابی‌ها بر این اساس بوده است که علاوه بر تقویت فعالیت‌های قبلی، این مجموعه نیاز به دپارتمان‌های داده‌کاوی و دپارتمان‌های تحقیق و توسعه دارد، بنابراین باید روی برندینگ و بازسازی برند آن در مجموعه کار شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: این کار باید به صورت جدی‌تری دنبال شود و همکاران قول مساعدت دادند تا این اتفاق را رقم بزنند؛ چرا که "اصفهان کارت"متعلق به شهروندان اصفهان و تک‌تک گردشگرانی است که به این شهر مراجعه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در آینده و در چشم‌انداز اصفهان‌کارت، نباید مکان و محل ارائه خدمات عمومی‌ای وجود داشته باشد که پذیرنده اصفهان‌کارت در آن موجود نباشد؛ در واقع باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا همه اصفهانی‌ها و گردشگران این کلان‌شهر کارت‌هایی با نام اعتباری آنلاین اصفهان کارت را در جیب داشته باشد.

صدور حدود ۱۰۰ هزار "اصفهان کارت" با نام

نباتی‌نژاد با تاکید بر اینکه دسترسی به امکانات در شهر اصفهان چشم‌انداز و رویکردی مهم برای مجموعه اصفهان‌کارت است، گفت: اتفاق‌های سال‌های اخیر در این مجموعه بسیار خوب بوده است و تاکنون چند میلیون اصفهان کارت صادر شده که قریب به ۱۰۰ هزار مورد از این کارت‌ها به صورت با نام بوده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در بخش دوم این جلسه پیرامون بحث راهکارهای تأمین منابع با تکنیک‌ها و رویکردهای نوین برای گذراندن خدمات مدیریت شهری بحث شد که معاونت مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان ابتکارهای خوبی را در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه در جلسه روز گذشته تاکید بر این بود که تقویت راهکارها مد نظر باشد، ادامه داد: باید ابعاد و پیامدهای این راهکارها دقیق‌تر و سنجیده‌تر مورد بررسی قرار گیرد و اگر نیاز به دریافت مجوزها، مستندات و نیازهای قانونی دیگری است در فرادست و بالادست پیگیری‌های مداوم شورای اسلامی شهر اصفهان و مجلس شورای اسلامی به سمت رفع موانع مرتبط با آن باشد.

نباتی‌نژاد خاطرنشان کرد: قابل قبول است که رویکردهای سنتی سابق پاسخگوی اداره شهر اصفهان نیست و شورای ششم نیز در تأمین منابع و در حوزه هزینه‌کردها باید رویکردهای نوینی را داشته باشد.

کد خبر 564681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.