عقب نشینی محوطه شهرداری زاینده رود به نفع شهروندان

شهردار زاینده رود گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر زاینده رود در اقدامی خودش جوش، در راستای آزادسازی حریم و بستر زاینده رود تصمیم به عقب نشینی محوطه شهرداری به نفع شهروندان کرد و این عقب نشینی ظهر امروز بر اساس نظر کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اکبر محمودی _امروز سه شنبه نهم فروردین‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزادسازی حریم و بستر رودخانه زاینده رود در سال‌های گذشته از موضوعاتی به شمار می‌آمد که همواره مورد بحث و مطالبه مردم و مسئولان بود.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تمام اسنادی که در حریم و یا بستر رودخانه‌ها صادر شده، هیچ اعتبار قانونی ندارد و اگر سندی هم صادر شده باشد، باطل می‌شود، افزود: با توجه با توجه به تأکید رئیس جمهور و بازدید کارشناسان اداره آب منطقه‌ای از شهرداری زاینده رود مقرر شد محدوده‌ای از محوطه این سازمان که در حریم و بستر زاینده رود قرار داشت آزادسازی شود.

شهردار زاینده رود تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر زاینده رود در اقدامی خودش جوش، در راستای آزادسازی حریم و بستر زاینده رود تصمیم به عقب نشینی محوطه شهرداری به نفع شهروندان کرد و این عقب نشینی ظهر امروز بر اساس نظر کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته منطقه آزادسازی شده به عنوان پارک ساحلی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 564662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.