شروع ناامیدکننده تیم ملی فوتسال با شمسایی

تیم فوتسال کشورمان روز گذشته برابر افغانستان متوقف شد تا این نتیجه زنگ خطری برای این تیم در مسابقات پیش رو باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و افغانستان شب گذشته برگزار شد و در نهایت هر دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند. وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال کشورمان که یکی از بهترین‌های فوتسال نه تنها در ایران بلکه یکی از رکورد داران در جهان بوده است این روزها در کسوت سرمربی چندان همچون دوران بازی اش موفق نیست.

شمسایی که پس از یک فصل رقابت در لیگ برتر که از گرفتن جام ناکام ماند این بار هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است. تیمی که پس از جام جهانی با انتقادهایی رو به رو شده بود و سرانجام ناظم الشریعه پس از سال‌ها از این سمت برکنار شده و شمسایی هدایت این تیم را برعهده گرفت.

شمسایی شب گذشته در اولین بازی سرمربیگری خود در تیم ملی مقابل افغانستان که به تازگی مجید مرتضایی هدایت آن را بر عهده گرفته متوقف شد. پس از پایان این دیدار بار دیگر زنگ خطر برای فوتسال ایران به صدا در آمد چرا که مقایسه جایگاه دو تیم نشان می‌دهد تیم ملی کشورمان در رده ششم جهان قرار داشته و از طرف دیگر افغانستان این روزها در جایگاه ۹۶ جهان است. تیم ملی فوتسال ایران در حال حاضر خود را برای حضور در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند. شاگردان شمسایی با تیم‌های قرقیزستان، ترکمنستان و مالدیو هم‌گروه است و در اولین دیدار روز بیست و یکم فروردین ماه باید به مصاف مالدیو برود.

باید دید ناکامی شمسایی با ستاره‌های خود با گیتی پسند این بار در تیم ملی هم تکرار می‌شود یا خیر. هر چند قضاوت در این باره زود است اما قطعاً نگرانی‌ها بی مورد نیست.

کد خبر 564661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.