عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم فروردین‌ماه

در این بسته خبری از آماده‌باش آتش‌نشانی سنندج تا بهبود وضعیت فضای سبز خرمشهر و حذف کاغذ در شهرداری خورموج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نهضت آسفالت‌ریزی در معابر مشگین‌شهر

علی مسیب‌زاده، شهردار مشگین‌شهر از عزم جدی شهرداری برای اجرای نهضت آسفالت‌ریزی در معابر و خیابان‌های این شهر خبر داد و گفت: یخبندان، نمک‌پاشی و نفوذ آب به لایه زیرین آسفالت موجب ایجاد چاله‌های متعدد در شهر و نارضایتی شهروندان از وضعیت نامطلوب معابر و خیابان‌ها شده است.

استفاده از بیش از ۳ هزار بوته گل برای ساخت تونل گل زنجان

محمد فیلو، سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان از ساخت «تونل گل» برای نخستین‌بار در زنجان خبر داد و گفت: این اقدام، زیبایی خاصی به پیاده راه بخشیده است.

لکه‌گیری و آسفالت ۲۰۰۰ مترمربع از محلات رفسنجان

حسین کرمی نسب، سرپرست واحد ایمنی، تعمیر و نگهداری شهرداری گفت: طی ماه‌های بهمن و اسفند ۱۴۰۰، عملیات لکه گیری و آسفالت معابر در محلات به متراژ ۲۰۰۰ مترمربع به اتمام رسید.

بهبود وضعیت فضای سبز خرمشهر

شهرداری خرمشهر با انجام اقدامات گسترده نظیر چمن‌زنی، هرس و فرم‌دهی درختان، فعال‌سازی آبیاری مکانیزه تحت فشار در پارک‌ها و فضاهای سبز سطح شهر و کاشت نهال با گونه‌های مختلف گیاهی، بهبود وضعیت فضاهای سبز را به شکل ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره استان البرز در فردیس

محمدرضا آژیر، شهردار فردیس گفت: شهرداری در آستانه سال نو، ساختمان سوخته سابق را با بزرگ‌ترین دیوارنگاره استان البرز و با طرحی زیبا از حضور یک خانواده بر سر سفره هفت‌سین، زیباسازی کرد.

استقرار ۶ اکیپ آتش‌نشانی سیار در روز طبیعت در سنندج

سهیل فضل‌وزیری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از استقرار شش اکیپ سیار آتش نشانی و آماده‌باش ۱۶۰ آتش‌نشان برای امدادرسانی در روز طبیعت در این شهر خبر داد.

آغاز حذف کاغذ از سیستم اداری شهرداری خورموج

محمدجواد کاشفی، شهردار خورموج از حذف کاغذ در سیستم اداری خبر داد و گفت: شهرداری بدون کاغذ در شهرستان دشتی راه‌اندازی می‌شود و گفت: در راستای دولت الکترونیک، احترام به طبیعت و تسریع در کار ارباب رجوع، شهرداری خورموج حذف کاغذ را در سیستم اداری خود آغاز کرده است.

کاشت ۱۰ هزار گلدان در زرین شهر

حسین اسماعیلی‌احمدی، شهردار زرین‌شهر گفت: نگاه مدیریت شهری به زیباسازی شهر و گل‌آرایی، نگاهی فنی و هنرمندانه است. از این رو آماده‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر، ترمیم چمن‌های پارک‌ها و رفیوژها میانی بلوارهای شهر از اقدامات شهرداری برای استقبال از بهار به شمار می‌آید.

کد خبر 564657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.