پیام مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج ) به سردار فدا

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج ) پیامی را در راستای اعطای درجه سرتیپی به سردار فدا پیامی صادر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه صاحب‌الزمان، پیام مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) به مناسبت اعطای درجه سرتیپی به سردار فدا به شرح زیر است:

"اینجانب نیل به درجه سرتیپی که از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب گردیده است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک تعهد، توانمندی‌ها وشایستگی‌های ناشی از سال‌ها مجاهدت و نقش آفرینی‌های مؤثر در مسئولیت‌های گوناگون در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، همراه با تجارب ارزنده جنابعالی در کوران دفاع مقدس؛ پشتوانه مطمئنی در فراهم سازی بسترهای مورد انتظار از جنابعالی در اعتلای سازمان و خدمت صادقانه در مسیر دفاع از نظام و انقلاب اسلامی است.

از درگاه ایزد منان ترفیع درجات معنوی و توفیق جنابعالی را در راه انجام وظیفه خصوصاً جهاد تبیین در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می‌نمایم.

رحمت الله صادقی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان"

کد خبر 564646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.