امام جمعه کاشان از این مقام کنارگیری کرد

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کاشان گفت:حجت الاسلام سیدسعید حسینی امام جمعه جدید کاشان شد و آیت الله عباسعلی سلیمانی از این سمت کنارگیری کرد.

علیرضا کاشانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به انتصاب نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: حجت الاسلام سیدسعید حسینی به نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان منصوب شده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های آیت الله عباسعلی سلیمانی در این مقام، افزود: برنامه‌ریزی لازم در زمینه مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در حال انجام است و مراسم به زودی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کاشان با بیان اینکه حجت الاسلام سیدسعید حسینی چهارمین نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان محسوب می‌شود که از سوی رهبر معظم انقلاب منصوب می‌شود و تصدی این مسئولیت را بر عهده می‌گیرد.

وی با بیان اینکه آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کاشان در زمینه عدم امکان حضور در این مسئولیت به دلیل مشکلات جسمانی و شخصی صحبت کرده بود، گفت: آیت الله سلیمانی تاکید کرده بود تا زمان مشخص شدن نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان در این مسئولیت حضور خواهند داشت.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام سیدسعید حسینی متولد ۱۳۵۰و اهل گلستان است و در سال ۱۳۶۹ به حوزه ورود کرده است و تحصیلات خود را تا دوران متوسطه در قم گذراند و به پایان رساند و ۲۰ سال سابقه شرکت در درس خارج دارد.

انتهای خبر / ‏‬ / فاطمه بصیرتی کاشان

کد خبر 564636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.