ضرورت معرفی نصف جهان با برند اصفهان کارت

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر روی برندسازی و تبلیغات اصفهان کارت کاربردی و چندمنظوره متمرکز شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _سه‌شنبه، نهم فروردین‌ماه_ در جلسه‌ای با مدیران و کارکنان اصفهان کارت شهرداری اصفهان، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای فعالیت‌هایی مانند جشن تولد یا شناسایی بهترین مشتری برای این کارت چند منظوره تدارک ببینید تا علاوه بر شناخته شدن و دیده شدن بیشتر، برند سازی بهتری را نیز برای آن شاهد باشیم.

وی با اشاره به تحلیل رفتار مصرف کننده و شناسایی کم و کاستی‌ها در نحوه کار و استفاده از اصفهان کارت، افزود: یکی دیگر از نقاط ضعفی که امروزه با آن مواجه هستیم ضعف آموزش‌های شهروندی است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مجموعه شهرداری هر چقدر روی آموزش شهروندی در بخش‌ها و ابعاد مختلف هزینه کند، قطعاً شاهد نتایج مطلوبی خواهد بود، باید دید در مقایسه با سایر کلانشهرها همچون مشهد و قم، اصفهان کارت در چه جایگاهی است.

وی تصریح کرد: این مجموعه زیر نظر معاونت مالی شهرداری فعالیت می‌کند، بنابراین لازم است مانند دیگر واحدها به شکل ماهانه، گزارش کار خود را به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

نباتی نژاد با اشاره به افق ۱۴۰۵ شهرداری اصفهان اضافه کرد: برنامه‌ریزی در زمینه اصفهان کارت برای دو تا سه میلیون شهروند اصفهانی در آینده نقش مؤثری در پیشبرد امور و فعالیت‌های کلانشهر الکترونیک و مدرن خواهد داشت.

کد خبر 564614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.