اقامت ۴۰ هزار و ۴۴۵ مسافر نوروزی در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال‌وبختیاری گفت: در ۱۲ روز گذشته ۴۰ هزار و ۴۴۵ مسافر در تأسیسات گردشگری این استان اقامت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جیلان امروز _سه‌شنبه نهم فروردین‌ماه _ اظهار کرد: در ۱۲ روز گذشته ۴۰ هزار و ۴۴۵ مسافر در تأسیسات گردشگری این استان اقامت کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد، اقامت ۸۱۰۰ مسافر و گردشگر نوروزی مربوط به ۲۴ ساعت گذشته و در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستادهای اسکان استان بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: بر اساس آمار ترددشمارهای اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در ۱۲ روز گذشته بیش از ۵۲۴ هزار دستگاه خودرو با یک میلیون و ۹۹ هزار سرنشین وارد این استان شده‌اند.

جیلان تصریح کرد: از این تعداد ۴۶ هزار و ۷۹۹ دستگاه خودرو با ۱۸۷ هزار و ۱۹۶ سرنشین در ۲۴ ساعت گذشته وارد چهارمحال‌وبختیاری و ۴۶ هزار و ۶۵۹ دستگاه خودرو با ۱۸۶ هزار و ۶۳۶ سرنشین از این استان خارج شده‌اند.

وی اضافه کرد: اکنون ۴۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر تأسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و آماده شده است.

کد خبر 564589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.