فرصت خدمت به مردم را باید غنیمت بدانیم/لزوم اتحاد و انسجام در شورای شهر

رئیس‌کل دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: اتحاد و انسجام در شورای اسلامی شهر باید وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا بهرامی امروز _ سه‌شنبه نهم فروردین‌ماه_ در دیدار نوروزی مدیریت شهری با رؤسای دستگاه قضا، با بیان اینکه فرصت در راه خدمت به مردم را باید غنیمت بدانیم، اظهار کرد: مشکلات شهر باید شناسایی و مطالبات مردمی باید شنیده شود و در راستای رفع آن‌ها بیش از پیش باید تلاش کرد.

وی افزود: اتحاد و انسجام در شورای اسلامی شهر باید وجود داشته باشد و نظرات یکی شود تا کار به خوبی پیشرفت کند، همچنین باید ارتباط مجموعه مدیریت شهری با مردم عمیق‌تر شود و نظرات به صورت قانونی و عادلانه در راستای منافع شهر اعمال شود.

رئیس‌کل دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه مردم شهرکرد از بهترین مردمان کشور هستند، ادامه داد: انتظار می‌رود ارائه خدمات در مرکز استان متفاوت‌تر باشد؛ چراکه مرکز استان مرکز تعاملات است بنابراین باید تلاش کرد هم استان و هم شهرکرد از عقب‌ماندگی رها شود و مدیریت شهری و مسئولان استانی و شهرستانی دست به دست هم دهند و در راستای پیشرفت مرکز استان تلاش کنند.

بهرامی خاطرنشان کرد: مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که تمام جمعیت به سمت مرکز استان کشیده نشوند و توزیع جمعیت در کل استان انجام شود.

کد خبر 564582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.