ضرورت تسریع روند پرداخت تسهیلات به مناطق زلزله‌زده هرمزگان

سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: آخرین وضعیت ساخت منازل مسکونی در مناطق زلزله‌زده فین و سیاهو برای ارائه تسهیلات بانکی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مرودی امروز _سه‌شنبه، نهم فروردین‌ماه_ در جلسه مشترک شورای مسکن شهرستان و نمایندگان بانک‌های عامل برای بررسی آخرین وضعیت ساخت منازل مسکونی در مناطق زلزله زده فین و سیاهو، اظهار کرد: روند پرداخت تسهیلات به مناطق زلزله زده توسط بانک‌های عامل تسریع یابد.

وی افزود: با صدور پروانه رایگان و پرونده‌سازی برای دریافت تسهیلات ساکنان مناطق زلزله‌زده از طریق پنج بانک صادرات، سپه، ملت، مسکن و تجارت ساخت‌وساز در این مناطق با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.

سرپرست فرمانداری بندرعباس خاطرنشان کرد: با اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۱۸۰۰ واحد مسکونی تا مرحله سقف به اتمام رسیده است.

وی تاکید کرد: نکته حائز اهمیتی که دریافت‌کنندگان این تسهیلات از آن بهره می‌برند این است که سه نفر از متقاضیان یک روستا به طور زنجیره‌وار امکان ضمانت یکدیگر برای دریافت تسهیلات را دارند.

به گزارش ایمنا، جلسه مشترک شورای مسکن شهرستان و نمایندگان بانک‌های عامل برای بررسی آخرین وضعیت ساخت منازل مسکونی در مناطق زلزله‌زده فین و سیاهو با حضور سرپرست فرمانداری بندرعباس برگزار شد.

کد خبر 564546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.