حرکت عجیب ایتالیایی‌ها بعد از شکست مقابل مقدونیه شمالی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _سه‌شنبه، نهم فروردین ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی اکسپرس:

منچستریونایتد با مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی و فعلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن، به عنوان بخشی از جست‌وجوی سرمربی دائمی جدید خود، گفت‌وگو کرده است.

چلسی می‌تواند تابستان آینده بازیکن خود "مارک گوهی" را به استمفوردبریج بازگرداند زیرا آنها یک بند پنهان برای جذب مجدد مدافعش، از کریستال پالاس دارند.

بر اساس گزارش‌ها، مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد، در مورد آینده خود فکر می‌کند و باشگاه نیز به دنبال بستن قرارداد جدید او است.

تاتنهام با وجود تلاش‌های خود برای جذب پائولو دیبالا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، ظاهراً حالا در این راه دچار مشکلاتی شده است.

منچستریونایتد این هفته با لوئیز انریکه دیدار خواهد کرد تا به روند گفت‌وگو در راه جست‌وجوی سرمربی دائمی بعدی خود ادامه دهد.

اورتون که از عملکرد فرانک لمپارد راضی به نظر نمی‌رسد، حالا تبدیل به یکی از باشگاه‌هایی شده است که برونو ژنسیو، سرمربی رن را زیر نظر دارد.

حرکت عجیب ایتالیایی‌ها بعد از شکست مقابل مقدونیه شمالی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

تایمز:

برنتفورد مطمئن است که قرارداد کریستین اریکسن را بعد از تابستان امسال تمدید می‌کند البته تا زمانی که یکی از شش تیم برتر علاقه‌ای به او نشان ندهند.

پاتریس بومل، مربی ساحل عاج می‌گوید که تلاش‌هایش برای متقاعد کردن مارک گوهی مبنی بر این که او انگلیس را به تیم ملی ساحل عاج ترجیح ندهد را افزایش خواهد داد.

باشگاه‌های اروپایی موافقت کرده‌اند که از قوانین جدید پیشنهادی یوفا حمایت کنند که به این معنی است که تیم‌ها برای اولین بار در صورت تخلف و تخطی در هزینه‌های دستمزد و نقل و انتقالات، با کسر امتیاز مواجه خواهند شد.

در اتفاقی نادر، فروش تعداد بلیت فینال فوتبال قهرمانی اروپا زنان می‌تواند از هر فینال یورو در تاریخ پیشی بگیرد.

دیلی میل:

به لطف پیشنهادی که توسط رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد ارائه شده است، داوران می‌توانند به زودی تمرینات خود را با باشگاه‌های لیگ برتر در تلاش برای بهبود روابط با بازیکنان آغاز کنند.

حرکت عجیب ایتالیایی‌ها بعد از شکست مقابل مقدونیه شمالی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منچستریونایتد مشتاق مذاکره با دو بازیکن ارزشمند گ مارکوس راشفورد و لوک شاو است تا به هر نحوی شده، قرارداد آنها را تمدید کند.

لیدز یونایتد جیمز گارنر، هافبک جوان و ۲۱ ساله منچستریونایتد را زیر نظر دارد تا برای به خدمت گرفتن او اقدامات لازم را انجام دهد.

پس از اینکه عکس‌های لو رفته نشان می‌دهد که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایتالیا بعد باخت مقابل مقدونیه شمالی در مرحله پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از رختکن خود خارج شده‌اند؛ حالا لئوناردو بونوچی از طرف تیم ملی ایتالیا از مردم عذرخواهی کرده است

جو هارت دروازه بان سابق تیم فوتبال منچستر سیتی، به تازگی جزئیات دردناک گفت‌وگوی خود با پپ گواردیولا را فاش کرد که چگونه به دوران حرفه‌ای او در جمع سینیزن‌ها پایان داد.

چلسی در فروش بلیت بازی‌های خانگی به هواداران با پیچیدگی‌هایی مواجه است، زیرا شرکت "امریکن اکسپرس" همچنان روابط خود را با این باشگاه متوقف کرده است، در حالی که رومن آبراموویچ مالک روسی در لیست تحریم‌ها وجود دارد.

ناچو مونرئال، مدافع سابق آرسنال اصرار دارد که مسعود اوزیل، ستاره سابق توپچی‌ها، در طول هفت سال و نیم اقامت خود در شمال لندن، "با همه مشکل" داشته است.

به نظر می‌رسد بارسلونا برای کاهش دستمزد بازیکنان و ذخیره پول برای کمک به جذب محمد صلاح یا رافینیا و همچنین آندریاس کریستنسن و سزار آزپیلیکوئتا، دو بازیکن چلسی، به هشت بازیکن اجازه خروج خواهد داد.

دیلی میرر:

اتحادیه فوتبال مصر نگرانی‌ها در مورد وضعیت آمادگی محمد صلاح در آستانه دیدار برگشت با سنگال در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کاهش داده است، زیرا می‌ترسد که فشار، آسیب‌دیدگی پای او را در تمرینات تیم ملی تشدید کند.

حرکت عجیب ایتالیایی‌ها بعد از شکست مقابل مقدونیه شمالی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

رافینیا، ستاره لیدز، در حالی که بارسلونا برنامه‌های خود را برای پرداخت هزینه‌های این نقل و انتقال تابستانی را طراحی می‌کند، به عنوان یک هدف اصلی برای آبی اناری‌ها تبدیل شده است.

سان:

باشگاه متمول نیوکاسل، اسماعیلا سار وینگر خوش تکنیک و ۲۲ ساله واتفورد را هدف قرار داده است و قصد جذب این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی دارد.

خانواده فیل فودن، از یک هنرپیشه انگلیسی، به دلیل برگزاری «جشنواره موسیقی» با سیستم صوتی پرهیاهو در روز مادر، به پلیس شکایت کردند.

کریستیانو رونالدو جونیور پسر کریس رونالدو و کای رونی پسر وین رونی، هر دو در جریان بازی دیروز منچستریونایتد در رده زیر ۱۲ سال با وست بروم، گلزنی کردند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که آرسنال با ایجنت لائوتارو مارتینز و اینترمیلان که آماده است این مهاجم را در یک معامله ارزان‌قیمت بفروشد، تماس گرفته است.

حرکت عجیب ایتالیایی‌ها بعد از شکست مقابل مقدونیه شمالی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نیکلاس پپه پس از اشاره به خروج تابستانی خود از آرسنال، تردیدهایی در مورد آینده خود در بین توپچی‌های لندن ایجاد کرده است.

طبق گزارش‌ها، رئال مادرید به مارکو آسنسیو اولتیماتوم داده است که یا قرارداد جدیدی امضا کند یا در تابستان امسال فروخته می‌شود.

دیلی استار:

لیورپول پس از موفقیت در جذب لوئیز دیاز از تیم پرتغالی پورتو، حالا نیز به اوتاویو فوق ستاره این تیم چشم دوخته است و قصد دارد برای جذب او وارد عمل شود.

دیلی رکورد:

سلتیک مذاکرات خود را با کریستوفر اسکات، بازیکن جوان بایرن مونیخ آغاز کرده است، بر اساس گزارش‌های منتشر شده در آلمان، آنها برای جذب هافبک تهاجمی با برنتفورد رقابت دارند.

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، می‌گوید که رقابت‌های یوفا به دلیل فروپاشی پروژه سوپرلیگ، ۳۹ درصد سود بیشتری دارد.

کد خبر 564533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.