لاپورتا: برنامه‌ای برای برگرداندن مسی نداریم

مدیرعامل باشگاه بارسا گفت مسی راهی برای بازگشت به این تیم ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از رادیو کاتالونیا، لاپورتا مدیرعامل باشگاه بارسلونا با رادیوی اختصاصی شهر خود مصاحبه‌ای انجام داد و در خصوص اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا در پنجره‌های پیش رو صحبت کرد.

لاپورتا در ابتدای صحبت‌های خود به شایعه بازگشت لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی به بارسلونا صحبت کرد: هیچ پیامی از مسی یا اطرافیانش در مورد احتمال بازگشت به بارسا دریافت نکردم. واقعیت این است که ما این احتمال را در نظر نمی‌گیریم. بازگشت مسی در برنامه‌های ما نیست و پرونده آن بسته شده است.

مدیرعامل باشگاه بارسلونا در مورد خرید یک فوق ستاره در خط حمله تاکید کرد: هالند یا امباپه به بارسا؟ شرایطی که در مورد این دو معامله به من گفته شده است را هرگز نمی‌پذیریم و نمی‌توانیم این ارقام را خرج کنیم. مشخصاً هر دوی آنها از پیوستن به بارسا بسیار فاصله دارند. ما دو خرید برای فصل بعد تکمیل کرده‌ایم که یکی هافبک و دیگری مدافع میانی است. من مجاز نیستم درباره خریدهای فعلی صحبت کنم اما تیم را باز هم تقویت خواهیم کرد.

وی گریزی به وینگر خوش‌نام لیگ جزیره که مدتی است به بارسلونا لینک شده داشت و در میان صحبت‌های خود به او اشاره کرد: رافینیا بازیکنی است که ما واقعاً دوست داریم در تیم داشته باشیم. تأیید می‌کنم که روابط خوبی با دکو، مدیر برنامه وی داریم. دکو به ما کمک می‌کند تا در صورت امکان این انتقال انجام شود.

لاپورتا در خصوص گزینه‌های دیگر بارسلونا برای تقویت خط حمله اضافه کرد: بازیکنان برتر می‌خواهند برای بارسلونا بازی کنند، اما نمی‌توانم بگویم که در حال مذاکره برای لواندوفسکی و صلاح هستیم یا خیر. با این وجود من همیشه نسبت به ژائو فلیکس، مهاجم اتلتیکو مادرید علاقه‌مند بوده‌ام و دوست دارم او در جمع ما باشد. تابستان گذشته در تلاش بودیم تا معاوضه وی با گریزمان را رقم بزنیم اما معامله به هم خورد.

مدیرعامل آبی‌واناری‌ها در پایان از تمدید قرارداد بازیکنان تیمش نیز صحبت کرد: مذاکرات برای تمدید قراردادهای جدید گاوی و رونالد آرائوخو به خوبی پیش می‌رود. ما محدودیت‌های حقوقی داریم که باید رعایت شود و درک این موضوع مهم است. واقعاً عثمان دمبله را دوست دارم و کاری که او در زمین مسابقه انجام می‌دهد شگفت‌انگیز است. به او پیشنهادی دادیم که در تاریخ بیستم دسامبر ٢٠٢١ منقضی شد. عثمان اگر می‌خواهد بماند باید محدودیت‌های حقوقی ما را بپذیرد. ما نمی‌دانیم تکلیف او چه خواهد شد.

کد خبر 564530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.