امکان ارسال فایل‌های دو گیگابایتی در واتس‌اپ امکان‌پذیر شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که واتس‌اپ محدودیت حجم فایل‌های ارسالی را به دو گیگابایت افزایش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شبکه اجتماعی واتس‌اپ در تلاش است محدودیت حجم فایل‌هایی که در این پلتفرم به اشتراک گذاشته می‌شود را به دو گیگابایت افزایش دهد. این قابلیت برای بعضی از نسخه‌های بتا اپلیکیشن واتس‌اپ در سیستم‌عامل اندروید و iOS فعال شده است و ممکن است به زودی به نسخه پایدار نیز راه پیدا کند.

واتس‌اپ پس از معرفی قابلیت‌هایی مانند واکنش به پیام‌ها و تأیید هویت دو مرحله‌ای، در حال آزمایش قابلیت افزایش محدودیت حجم فایل‌های ارسالی است. برخی از کاربران نسخه بتا ۲.۲۲.۸.۵، ۲.۲۲.۸.۶ و ۲.۲۲.۸.۷ سیستم‌عامل اندروید و نسخه بتا ۲۲.۷.۰.۷۶ سیستم‌عامل iOS می‌توانند فایل‌هایی تا حجم دو گیگابایت را در این پلتفرم به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر، کاربرانی که از نسخه پایدار اپلیکیشن واتس‌اپ استفاده می‌کنند، می‌توانند فایل‌هایی حداکثر تا حجم ۱۰۰ مگابایت را ارسال کنند و برای ارسال فایل‌هایی با حجم بیشتر مجبور هستند آن را به چند قسمت کمتر از ۱۰۰ مگابایت تقسیم کنند، سپس آن را به اشتراک بگذارند. رقیب‌های دیگر واتس‌اپ مانند تلگرام از مدت‌ها پیش امکان ارسال فایل‌هایی با حجم زیاد را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند. اکنون نیز واتس‌اپ به منظور رقابت با این پلتفرم‌ها، لازم است قابلیت مشابهی را ارائه کند.

کد خبر 564526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.