بازدید ۲۵ هزار گردشگر از نوروزگاه شهر هچیرود

شهردار هچیرود گفت: تاکنون نزدیک به ۲۵ هزار نفر از گردشگران و شهروندان از نوروزگاه هچیرود و غرفه‌های نمایشگاه، فرصت‌ها و توانمندی‌های شهر بازدید کرده‌اند.

جعفر ردایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه هچیرود شهر فرصت‌ها و موهبت‌ها است و این نام خود یک فرصت جدید برای توسعه شهر است، اظهار کرد: هچیرود پذیرای میلیون‌ها مسافر و گردشگر در طول ایام نوروز بوده است و تا امروز نزدیک به ۲۵ هزار نفر از گردشگران و شهروندان از نوروزگاه شهر هچیرود و غرفه‌های نمایشگاه، فرصت‌ها و توانمندی‌های شهر بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جمعیت شهر هچیرود ۱۲ هزار نفر است، افزود: طی این مدت امکانات و تجهیزات بیشتری برای مدیریت پسماند به کار گرفته شد؛ در ایام نوروز روزانه ۲۰ تا ۲۶ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که این حجم زباله مربوط به حدود ۵۰ هزار نفر است.

شهردار هچیرود با بیان اینکه اجرای یادمان شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی در ورودی غربی شهر مورد استقبال قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای ترافیک بستن دوربرگردان در آن مکان در ایام تعطیلات انجام شد که همراه با ایجاد فضای سبز، زیباسازی و اجرای المان بوده است.

ردایی ادامه داد: مدیریت ترافیک شهر هچیرود در محدوده قانونی بر عهده پلیس راهور است که جا دارد از فرماندهی و کارکنان راهور شهرستان تقدیر شود اما وجود پلیس‌راه کناره در محدوده شهر مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی ضمن تشکر از دادستان، فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان جهت حمایت مجدانه از شهرداری، گفت: از اعضای شورای اسلامی شهر جهت تخصیص اعتبار به منظور جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر تشکر می‌کنیم، همکاری شورا موجب کاهش سرقت و سایر جرایم شده است.

کد خبر 564493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.