توجه به تمام اقشار درگیر با کرونا در شورای شهر لندن

شورای شهر لندن در سالروز آغاز قرنطینه‌های کرونایی در این شهر که «روز ملی تأمل» نام‌گذاری شده است، به گرامیداشت تمام اقشار درگیر با این بیماری سخت پرداخت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بیست‌وسومین روز از ماه مارس «روز ملی تأمل» نام دارد که طی آن و در مراسم دومین سالروز برگزاری اولین قرنطینه ناشی از کووید -۱۹ در لندن، رئیس شورای شهر لندن، اظهار کرد: پس از گذشت دو سال از شروع اولین قرنطینه کووید -۱۹، امروز یاد میلیون‌ها تن از عزیزانی را که در مسیر مواجهه با این بیماری دچار سختی شدند یا جان خود را از دست دادند، گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به این موضوع مهم که لازم است در این وهله زمانی کل شهر لندن ترومای مداوم ناشی از همه‌گیری را بپذیرد، گفت: مردم سراسر پایتخت با فقر، انزوا و مشکلات سلامتی جسم و روان دست‌وپنجه نرم می‌کنند که با وقوع بیماری سرسخت و تنش‌زای کووید -۱۹ آغاز یا تشدید شده است. جا دارد در این روز از تلاش‌های کارکنان منطقه‌های لندن، خدمات بهداشت ملی (NHS)، داوطلبان و سایر کارکنان کلیدی مشغول در هر بخشی از شهر که برای مراقبت و حمایت از جامعه در این شرایط چالش‌برانگیز پیش‌قدم شدند، تشکر کنم.

رئیس شورای شهر لندن در ادامه پاسخ باورنکردنی لندن به همه‌گیری کووید -۱۹ را ناشی از حمایت جوامع، دولت‌های محلی، وزارت بهداشت، بخش خدمات اضطراری و کمک‌های داوطلبانه مردمی از یکدیگر برای حفظ روند ارائه خدمات حیاتی و ایجاد بخش‌های ارائه خدمات جدید در کوتاه‌مدت دانست و تأکید کرد: همان‌طورکه به آینده می‌نگریم، مصمم هستیم تا آنچه از رویدادهای دو سال اخیر آموخته‌ایم را به کار بگیریم تا منطقه‌ها و جوامع خود را بهبود ببخشیم و روابطمان را تقویت کنیم.

کد خبر 564485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.