قابلیت‌های پلت‌فرم‌های خورشیدی سووفا برای شهرها

شرکت فناوری شهر هوشمند سووفا ادعا می‌کند که پلت‌فرم دیجیتالی خود را به‌منظور کاربرپسندتر شدن برای رهبران شهری و جذاب‌تر شدن برای جامعه و مشاغل بهبود بخشیده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت فناوری شهر هوشمند سووفا (Soofa) با معرفی مجموعه‌ای از طراحی‌های بهبودیافته و قابلیت‌های جدید در پلت‌فرم دیجیتالی خورشیدی خود برای شهرهای هوشمند، آن را کاربرپسندتر و جذاب‌تر کرده است؛ چراکه ارتباطات شهری در طول همه‌گیری کووید -۱۹ بسیار حیاتی‌تر شده است و نوآوری و اقدام برای ارتقای پلت‌فرم‌های این‌چنینی برای برآوردن نیازهای در حال تحول شهرها به‌منظور کمک به اطلاع‌رسانی و غنی‌سازی جوامع بسیار اهمیت دارد.

«سووفا» اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۱ با افزایش دسترسی سه برابری به ایالات‌متحده‌آمریکا مواجه بوده و پلت‌فرم آن اکنون توسط شرکای شهری و شهرداری در ۴۱ شهر واقع در ۱۵ ایالت استفاده می‌شود. این شرکت فناوری رشد سریع خود در سال گذشته را ناشی از تمایل شهرها برای یافتن راه‌هایی برای افزایش ارتباط با سازمان‌های گوناگون و همچنین به‌کارگیری فناوری پایدار در جوامع خود می‌داند. بنا بر ادعای سووفا، پلت‌فرم دیجیتالی خورشیدی این شرکت توسط تعداد فزاینده‌ای از دولت‌های محلی برای به‌اشتراک‌گذاری سریع اطلاعات فرامحلی در زمان واقعی، از طریق نمایشگر کاغذی الکترونیکی «سووفا ساینز» (Soofa Signs) مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نمایشگرها در حال حاضر با ویژگی‌های زیر در دسترس قرار دارد:

خوانایی و امکان تعاملات پیشرفته با طرح صفحه نمایش کاملاً تازه و مدرن برای فراهم آوردن حداکثر خوانایی و تعامل بهبودیافته برای نمایش اطلاعات بیشتر.

به‌روزرسانی‌های سریع با افزوده شدن یک فیلد RSS که به شهرها اجازه می‌دهد به‌روزرسانی‌ها و اطلاعات محلی مانند رویدادهای محلی آتی، محل‌های واکسیناسیون و موارد این‌چنینی را به‌طور خودکار به اشتراک بگذارند.

قابلیت‌های پلت‌فرم‌های خورشیدی سووفا برای شهرها

قابلیت حمل‌ونقل در زمان واقعی برای شهرهایی که در حال حاضر از ویجت حمل‌ونقل «سووفا» استفاده می‌کنند و به لطف یکپارچه‌سازی فید GTFS جدید می‌توانند به‌طور خودکار به‌روزرسانی‌های حمل‌ونقلی دقیق‌تر را برای طرح کردن جدول‌های زمانی ثابت با اطلاعات حمل‌ونقل در زمان واقعی افزایش دهند. این نمایشگرها همچنین تا پنج روز اطلاعات آب‌وهوای محلی را نشان می‌دهد.

سووفا با پایبندی به مأموریت خود در زمینه پایداری اعلام کرده است که نمایشگرهای جوهر الکتریکی که در ساینز تولید می‌کند آلودگی نوری کمتری نسبت به کیوسک‌های سنتی دارد. نمایشگر جوهر الکتریکی یک فناوری با میزان انرژی مصرفی بسیار پایین است که محتوای متنی خود را به میزان بسیار زیادی شبیه به کاغذ واقعی نشان می‌دهد و برخلاف انواع نمایشگرهای مرسوم به فرآیندهای شیمیایی متکی است و از یک لایه نازک از میلیون‌ها میکروکپسول تشکیل شده است. میکروکپسول‌ها حاوی ذرات شناور سیاه و سفید هستند که با ارسال سیگنال‌های الکتریکی فعالیت می‌کنند.

سووفا موفق به راه‌اندازی نخستین پلت‌فرم دیجیتالی خورشیدی و نمایشگر سووفا ساینز با جوهر الکتریکی در نوع خود شده است. نمایشگرهای این شرکت ترکیبی از به‌روزرسانی‌های شهر، محتوای تولید شده توسط جامعه و تبلیغات مرتبط را نمایش می‌دهد، اطلاعات به‌روزرسانی شده درباره حمل‌ونقل و رویدادهای محلی در زمان واقعی را در اختیار رهگذران قرار می‌دهد و در عین حال کاربران را با سوالات نظرسنجی مرتبط با جامعه خود سرگرم می‌کند.

کد خبر 564478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.