ایران - لبنان/ اختتامیه باشکوه تیم ملی در حوالی آستان قدس رضوی

ایران و لبنان از ساعت ۱۶ امروز (سه شنبه) رو در روی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۶ امروز _سه‌شنبه، نهم فروردین‌ماه_ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان لبنان خواهد بود. شاگردان اسکوچیچ که صعود خود به جام جهانی را از چند ماه قبل قطعی کرده بودند، به دنبال فراموشی شکست تلخ مقابل کره جنوبی هستند. آن سوی میدان اما لبنان با هدایت ایوان هاشک برای اندک شانس خود برای راهیابی به پلی‌آف خواهد جنگید و امیدوار است که با دست پر ایران را ترک کند.

آخرین حضور دراگان روی نیمکت ایران؟

تیم ملی که در بهمن‌ماه توانست جشن صعود به قطر را خیلی زود برپا کند، با شکست غافل‌گیرانه چند روز پیش به کره صدای منتقدان زیادی را دوباره بلند کرد. به ویژه منتقدان شخص اسکوچیچ که معتقد بودند او به لطف قرعه آسان توانسته است به چنین مهمی دست یابد و در تنها آزمون سخت خود، مردود شده است.

حالا در شرایطی که کمتر از ۷۲ ساعت دیگر به قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ و تعیین گروه تیم ملی باقی مانده است، زمزمه‌های برکناری سرمربی کروات تیم ملی شنیده می‌شود و با وجود تکذیب‌های متعدد، دور از ذهن نیست. البته در این بین شرایط آشفته فدراسیون فوتبال نیز قطعاً تأثیرگذار خواهد بود و بعید است تا زمان برگزاری انتخابات و تعیین رئیس جدید، شاهد تغییر در نیمکت تیم ملی باشیم.

میزبانی تیم ملی در شهرستان‌ها پس از هفت هزار و ۱۲۰ روز!

میزبانی تیم ملی از رقبا در جایی به جز پایتخت، دغدغه‌ای بود که هر از گاهی زمزمه‌هایی از آن به گوش می‌رسید اما نمی‌توانست عملی شود. ۷۱۲۰ روز از آخرین باری که یک مسابقه ملی خارج از استان تهران و البرز برگزار شده است، می‌گذرد؛ جایی که ایران در جام اِلجی در یادگار امام تبریز مقابل پاراگوئه به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافت. حالا با تصمیم فدراسیون فوتبال ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) مشهد از میان گزینه‌های موجود، میزبان این رویداد مهم شد تا بدعتی در بازی‌های آتی تیم ملی گذاشته شود.

سه امتیاز واجب‌تر از نان شب برای لبنان

شاگردان ایوان هاشک در حالی به مصاف تیم ملی خواهند رفت که هنوز شانس خود برای کسب سهمیه پلی‌آف آسیا را از دست نداده‌اند. لبنانی‌ها که از آخرین سید به گروه A مرحله نهایی انتخابی اضافه شدند، برای این مهم چشم به دو دیدار دیگر گروه دوخته‌اند تا در صورت شکست عراق و امارات، شانس‌هایشان را زنده نگه دارند. البته لبنان باید حتماً ایران را هم با پیروزی از پیش روی خود بردارد که اصلاً کار آسانی نیست.

کاروان لبنان خود را در شرایطی آماده مصاف حساس امروز کرده است که آن‌ها بسیاری از نفرات خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. از مهم‌ترین افراد می‌توان به حسن معتوق، کاپیتان لبنانی‌ها اشاره کرد که دیدار رفت را نیز به همین خاطر از دست داده بود.

کد خبر 564476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.