اقامت ۳۲ هزار و ۳۴۵ مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، گفت: در ۱۱ روز گذشته ۳۲ هزار و ۳۴۵ مسافر در تأسیسات گردشگری این استان اقامت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جیلان امروز - دوشنبه هشتم فروردین‌- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۱۱ روز گذشته ۳۲ هزار و ۳۴۵ مسافر در تأسیسات گردشگری این استان اقامت کردند.

وی افزود: از این تعداد، اقامت هشت هزار و ۲۰۰ مسافر و گردشگر نوروزی مربوط به ۲۴ ساعت گذشته و در مراکز اقامتی دارای مجوز زیر مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستادهای اسکان استان بوده است.

جیلان ادامه داد: براساس آمار تردد شمارهای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ۱۱ روز گذشته بیش از ۴۷۸ هزار دستگاه خودرو با یک میلیون و ۹۵۰ هزار سرنشین وارد این استان شدند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۴۷ هزار و ۷۱۹ دستگاه خودرو با ۱۹۰ هزار و ۸۷۶ سرنشین در ۲۴ ساعت گذشته وارد چهارمحال و بختیاری و ۴۸ هزار و ۵۷۷ دستگاه خودرو با ۱۹۴ هزار و ۳۰۸ سرنشین از این استان خارج شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، گفت: هم‌اکنون چهار هزار و ۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر تاسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و آماده شده است.

کد خبر 564445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.