ضرورت ارتباط چهره به چهره مدیریت شهری با مردم

استاندار چهارمحال و بختیاری، گفت: دیدار چهره به چهره مدیران مجموعه مدیریت شهری با مردم ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامعلی حیدری امروز - دوشنبه هشتم فروردین - در نشست با مدیریت شهری شهرکرد، اظهار کرد: در سال جدید با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به گونه‌ای باید تلاش شود که شعار سال تحقق یابد.

وی افزود: ما همگی مدیون شهدا هستیم و افتخار داریم که گرد و خاک پای بسیجیان بر روی ما نشسته و همین وظیفه و مسئولیت ما را سنگین‌تر خواهد کرد بنابراین وظیفه داریم خدمت مردم برسیم و از نزدیک مشکلات را مشاهده، بررسی و رفع کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید همت کنیم موانع تولید را برداریم و اعتبارات جذب شود، اضافه کرد: همچنین باید بخش خصوصی فعال و مشکلات به صورت میدانی بررسی و رفع شود.

حیدری خاطرنشان کرد: مسئولان استانی باید جلسات را در سطح ملی با رئیس جمهور، رئیس مجلس، وزرا و یا معاونین رئیس جمهور برگزار کنند و اقدامات موثری برای استان صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه شعار سال نباید تنها در سربرگ‌های اداری درج شده بلکه باید عملیاتی و اجرایی اقدام شود، گفت: در جذب اعتبارات عمرانی و تملک دارایی باید اقدامات مثبتی با وحدت و انسجام مسئولان صورت گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انبوه‌سازی مسکن باید توسط مدیران مربوطه پیگیری شود، تصریح کرد: مدیریت شهری کمک شایانی در تولید مسکن می‌تواند داشته باشد و ایجاد اشتغال آفرینی را در اولویت قرار دهد.

حیدری از برگزاری همایش شهرداران استان خبر داد و گفت: در حال پیگیری هستیم تا این همایش جهت بررسی و رفع مشکلات و دیدگاه‌ها برگزار و اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

وی با بیان اینکه فضاهایی در ورودی‌های شهر لحاظ شود که بتوان در جذب گردشگر موفق شد، گفت: با انسجام و وحدت، اتحاد و همدلی باید گرد محرومیت را از استان برداریم.

استاندار چهارمحال و بختیاری، افزود: شوراها منتخب مردم هستند و باید به صورت قوی با مردم ارتباط برقرار کنند و خدمات انقلاب به درستی به اطلاع مردم رسانده شود که امید در دل مردم زنده و نقشه‌های دشمن نقش بر آب شوند.

حیدری ادامه داد: به دنبال آن هستیم که شهرداری‌ها تقویت شوند و یک محیط پر از نشاط و شاداب با یک مبلمان زیبا در شهر صورت گیرد.

وی دیدار چهره به چهره مدیران مجموعه مدیریت شهری با مردم را ضروری دانست و گفت: مدیریت شهری در محلات و مساجد حضور پیدا کنند و گزارش به مردم بدهند و ارتباط قوی با مردم بگیرید و با گشاده‌رویی برخورد کنید و خدمت به مردم همراه با معرفت باشد.

کد خبر 564437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.