حمایت، نظارت و هدایت چرخه اقتصاد وظیفه ما است

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، وظیفه ما مدیریت چرخه اقتصاد است و باید در مسیر حمایت، نظارت و هدایت این بخش حرکت و برنامه‌ریزی کنیم.

احسان شهیر امروز دوشنبه_ هشتم فروردین‌ماه_ در گردهمایی عیدانه فرمانداران و مدیران کل استانداری استان اصفهان، اظهار کرد: نگاه بخش خصوصی به دولت خوب نیست، این رویه و دیدگاه باید تغییر کند که تنها با تغییر رویکرد و تلاش همگانی محقق می‌شود.

وی افزود: مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، وظیفه ما مدیریت چرخه اقتصاد است و باید در مسیر حمایت، نظارت و هدایت این بخش حرکت و برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌هایی که باید مجدانه دنبال کنیم، بهبود فضای کسب‌وکار است که با ارتباطات قوی، ساختاری و شناخت ظرفیت‌ها محقق می‌شود.

شهیر با بیان اینکه هر فرماندار باید شناسنامه اقتصادی برای شهرستان خود داشته باشد، تاکید کرد: مشورت کردن با نخبگان و اهل فن در هر بخش کمک بزرگی به پیشبرد اهداف در سال جاری و سال‌های پیش رو خواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های کارگروه رفع موانع تولید، گفت: افرادی که با موانعی در مسیر کسب و کار روبرو می‌شوند باید در سامانه khedmat.mimt.gov.ir ثبت نام کنند تا مشکلات آنها بررسی شود.

۱۹ میلیون نفر از جمعیت کشور دچار معضل بدمسکنی هستند

مصطفی خضری، معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز در این گردهمایی، گفت: تمام فرمانداران باید شورای اداری شهرستان خود را از حالت رکود و تکرار در بیاورند و به یک شورای پویا و هم‌افزا تبدیل کنند

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور اولین جلسه شورای اداری سال جدید در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود تا علاوه بر بررسی مصوبات و نظرات، مدیران ارشد استان از نزدیک با فضای تحقیقاتی و پژوهشی آشنا شوند.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان از مدیران ارشد شهرستان‌های استان اصفهان درخواست کرد به شکل ویژه برای محرومیت‌زدایی و کاهش فقر تلاش و همت کنند.

خضری افزود: باید تلاش کنیم تا روزی که در مسئولیت هستیم به شکل روزانه برای رفع محرومیت حتی به شکل چهره به چهره و فرد به فرد وقت بگذاریم.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه حدود ۱۹ میلیون نفر از جمعیت کشورمان دچار معضل بدمسکنی هستند که آمار بالایی است، تصریح کرد: از سالیان گذشته و از زمان برنامه سوم تا ششم توسعه کشور تکلیف دولت‌ها این بوده که برای احیای بافت‌های فرسوده اقدام کنند اما کار چندان درخوری در این بخش نشده است.

کد خبر 564400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.