پایداری جو همراه با وزش باد شدید/در نیمه شرقی احتمال گردوخاک وجود دارد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی نسبتا پایدار بر روی استان تا آخر هفته خبر داد و گفت: در نیمه شرقی احتمال گرد و خاک محلی وجود دارد.

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا پایان هفته بر روی استان است و طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید است.

وی با اشاره به اینکه در نیمه شرقی احتمال گرد و خاک محلی وجود دارد، ادامه داد: برای روز پنجشنبه، گاهی افزایش ابر در نیمه غربی گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده را بدون تغییرات چندانی دانست و گفت: دمای هوای اصفهان در سردترین ساعت‌های شبانه روز آینده به چهار و گرم‌ترین ساعت‌ها به ۲۱ درجه می‌رسد.

علی عسگریان گرم‌ترین نقطه استان را خوروبیابانک با دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد معرفی کرد و اظهار کرد: گرم‌ترین شهرستان نیز بویین و میاندشت با دمای شش درجه زیر صفر است همچنین امروز گاهی وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود اما برای وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان و در نیمه غربی استان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 564379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.