اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی هیچ مشکلی ندارد

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان از اسکان ۴۶۰ هزار نفری مسافران نوروزی در این شهر خبر داد و گفت: اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی هیچ مشکلی ندارد.

جواد شفیعی در حاشیه بازدید از باغ فدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تشریح آخرین وضعیت اسکان مسافران نوروزی در شهر اصفهان، اظهار کرد: تا هفتمین شب از نوروز ۱۴۰۱ (شب گذشته) و یازدهمین شب از آغاز به‌کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، بالغ بر ۴۶۰ هزار نفر تاکنون به اصفهان سفر کرده‌اند و مورد استقبال ستاد اسکان قرار گرفته‌اند.

وی با بیان این که بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از ماه‌ها قبل، تمام مسافران و گردشگران نوروزی شهر اصفهان در مراکز اقامتی مشخص شده، اسکان یافتند و شب گذشته حدود ۴۹ هزار نفر مسافر در شهر اصفهان اسکان پیدا کردند.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: باغ فدک تنها محل اسکان مسافران به صورت روباز و چادرخواب تعیین شده است، اما به دلیل برودت هوا، درِ ورزشگاه‌ها که مکان‌های مسقف و با گرمایش مناسب اقامت است به روی مسافران نوروزی باز شد.

وی با اشاره به این‌که شب گذشته حدود سه هزار مسافر در ورزشگاه‌های شهر اسکان یافتند، تاکید کرد: تمام مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی با تمام ظرفیت که بر اساس اولویت‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در نظر گرفته است، در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت و مسافران با انتخاب محل‌های اقامت نسبت به اسکان خود اقدام کردند.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: شامگاه هفتم فروردین‌ماه ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرها همچون شب‌های قبل توسط مسافران تکمیل شد و حداکثر ظرفیت مدارس آموزش‌وپرورش، همچنین سه هزار منزل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی نیز برای اسکان مسافران نوروزی مورد استفاده قرار گرفته است.

شفیعی در پاسخ به این سوال که مسافران نوروزی چگونه می‌توانند از ظرفیت باقی‌مانده محل‌های اسکان اطلاع پیدا کنند؟، خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگرانی که اصفهان را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب کرده‌اند در ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و از ظرفیت‌های باقی‌مانده مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و ورزشگاه‌ها اطلاع یابند.

کد خبر 564376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.