پیست دو و میدانی رودان به‌زودی احداث می‌شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: مکاتبات لازم برای واگذاری زمین این مجموعه انجام شده است و پیست دو و میدانی رودان به زودی احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مظفر خادمی در دیدار با فرماندار رودان، اظهار کرد: رعایت عدالت محوری و تقسیمات متوازن منابع مالی و اعتباری در حوزه شرق هرمزگان تاکنون به خوبی دیده نشده است که این امر به دلایل مختلفی از جمله مشارکت همه جانبه خیرین هم بستگی دارد.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما پرداختن به مشکلات شهرستان رودان است و موضوعات این شهرستان به‌طور ویژه‌تر پیگیری شده است.

خادمی خواستار کمک فرماندار رودان در توزیع اعتبارات شهرستانی برای تکمیل زیر ساخت‌های ورزشی شد و گفت: قطعاً با کمک از منابع شهرستانی پروژه‌های بیشتری در دستور کار قرار خواهند گرفت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان اضافه کرد: مشکلات عدیده‌ای در شهرستان رودان داریم و باید برای رفع آنها اولویت بندی شود تا دغدغه‌های اهالی ورزش پیگیری شود.

وی با اشاره مصوبات سفر ریاست‌های جمهوری عنوان کرد: طی این سفر مصوبات بسیار خوبی در حوزه ورزش داشته‌ایم و با پیگیری آنها طی یک ماه گذشته بیش از ۲۵ میلیارد تومان جذب اعتبارات داشتیم که در این میان ۶ میلیارد تومان هم برای پیست دو و میدانی رودان تخصیص یافته است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از آغاز مطالعه طرح احداث یک مجموعه ورزشی جدید در رودان خبر داد و گفت: مکاتبات لازم برای واگذاری زمین این مجموعه انجام شده است.

زمین چمن طبیعی فوتبال تقدیم جوانان رودانی می‌شود

خادمی در ادامه به پروژه زمین چمن طبیعی فوتبال مجموعه شهید چمران رودان اشاره کرد و گفت: برای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان مصوبه شده است که هم اکنون ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ادامه کار تخصیص یافته است و یک میلیارد تومان هم برای تکمیل این مجموعه ورزشی از طریق وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است.

وی افزود: هماهنگی با پیمانکار پروژه برای تکمیل پروژه در نیمه دوم فروردین ماه انجام شده است.

پروژه‌های عمرانی ورزشی در روستاها اجرا می‌شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به مشکلات ورزش در بخش‌های تابعه شهرستان رودان هم اشاره کرد و گفت: دو چمن مصنوعی محله‌ای در بخش رودخانه و یک چمن مصنوعی محله ایی نیز در بخش مرکزی شهرستان در حال انجام است و بزودی زمین چمن طبیعی فوتبال زیارتعلی نیز با تخصیص اعتبار تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در برنطین و جغین هم دو زمین چمن محله‌ای را خواهیم داشت.

خادمی تصریح کرد: تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای بی کاه هم در دستور کار است و اعتبار لازم برای این امر تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: سالن مسکن مهر رودان هم در دستور کار قرار دارد و بزودی پس از رفع مشکل پرداخت معوقات پیمانکار این پروژه هم تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

خانه جوان در رودان راه اندازی می‌شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از مصوب شدن ایجاد خانه جوان در رودان خبر داد و گفت: قطعاً با همکاری مسئولان شهرستان در اختصاص دادن مکان مناسب جهت استقرار دفتر خانه جوان تخصیص اعتبار و تجهیزات آن سریعاً انجام خواهد شد.

وی در پایان از اعلام آمادگی کامل اداره کل ورزش و جوانان برای پیگیری مشکلات ورزش در رودان خبر داد و گفت: قطعاً برای تحول در ورزش با ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی در شهرستان تلاش خواهد شد.

مقام معظم رهبری همواره بر امید آفرینی در جامعه تاکید دارند

عبدالرضا سالاری، فرماندار رودان در ادامه این نشست با اشاره به مطالبات متعددی در حوزه ورزش شهرستان گفت: مقام معظم رهبری همواره بر امید آفرینی در جامعه تاکید دارند و در همین راستا باید با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب زمینه پیشرفت جوانان با استعداد رودان در رشته‌های مختلف ورزشی فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اهتمام جدی دارد و در این زمینه از هیچ حمایتی کوتاهی نخواهد کرد، اظهار کرد: انتخاب دکتر خادمی نسب در رأس اداره کل ورزش و جوانان که خود فردی از دل ورزش استان است و سابقه بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان دارد، امیدوارم بتواند مشکلات و موانع ورزش استان را مرتفع سازد.

فرماندار رودان با اشاره به حضور دو تیم فوتبال این شهرستان در لیگ‌های کشوری و همچنین حضور تیم فوتسال بانوان رودان در لیگ برتر کشور و حضور مستمر ورزشکاران رودانی در رشته‌های رزمی، دو و میدانی و وزنه برداری در میادین کشوری و بین المللی خواستار توجه ویژه به ورزش این شهرستان در حوزه‌های مختلف شد.

وی بر لزوم اتمام به موقع پروژه چمن طبیعی رودان تاکید کرد و افزود: باید مطالبه به حق ورزشکاران رودانی در این زمینه رفع شود و مشکلات زیر ساخت‌های ورزشی در بخش‌های تابعه هم توجه لازم شود.

سالاری با اشاره به مشکلات حوزه جوانان در شهرستان هم تصریح کرد: برنامه ریزی ها برای پرداختن به جوانان و نخبه‌های شهرستان دیگر اولویتی است که می‌توان در این زمینه برای جوانان شهرستان برنامه ریزی لازم کنند.

کد خبر 564349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.