توزیع یکصد دوچرخه بین کارکنان شهرداری بادرود

شهردار بادرود گفت: به منظور تأمین سلامت کارکنان، گسترش حمل‌ونقل پاک و فرهنگ دوچرخه‌سواری شهری، برای نخستین بار در بادرود تسهیلات خرید دوچرخه در اختیار کارمندان شهرداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه جوامع توسعه یافته دریافته‌اند که راه رهایی از آلودگی هوا و جلوگیری از اتلاف وقت، استفاده از وسیله نقلیه پاک و بدون آلودگی است. با توجه به بالا رفتن سرعت زندگی در دنیای مدرن امروزی و غافل شدن اکثر افراد جوامع شهرنشین از سلامت بدن و ورزش کافی، دوچرخه‌سواری به عنوان یک ورزش، سلامت افراد را در بلندمدت تأمین می‌کند، به همین دلیل در بسیاری جوامع شهری فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای دوچرخه‌سواری از ضرورت‌ها است و تلاش‌های زیادی برای اختصاص بودجه کافی به منظور فراهم کردن این وسیله نقلیه برای شهروندان و فرهنگ‌سازی استفاده از دوچرخه، انجام می‌شود.

در همین خصوص علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور تأمین سلامت کارکنان، گسترش حمل‌ونقل پاک و فرهنگ دوچرخه‌سواری شهری، برای نخستین‌بار در بادرود تسهیلات خرید دوچرخه در اختیار کارمندان شهرداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۰۰ دوچرخه با شرایط مناسب اقساطی برای کارمندان شهرداری در نظر گرفته شده است، ابراز امیدواری کرد: همکاران شهرداری استقبال خوبی از این طرح داشته باشند.

شهردار بادرود با بیان این که فرهنگ استفاده از یک وسیله بسیار مهم است، گفت: فرهنگ استفاده از دوچرخه به عنوان حمل‌ونقل پاک باید به تدریج در میان شهروندان رایج شود.

کد خبر 564342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.