اعزام آتش‌نشانان گرگان به ۱۶۵ مورد حادثه و حریق

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: اسفندماه سال گذشته نیروهای سازمان آتش‌نشانی به ۱۶۵ مورد حادثه و حریق در این شهر و توابع آن اعزام شده‌اند.

موسی‌الرضا صفری در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مأموران سازمان آتش‌نشانی شهرداری گرگان اسفندماه سال گذشته به ۱۶۵ مورد حادثه و حریق که ۱۶۴ مورد در شهر گرگان و یک مورد در توابع شهر رخ داده است، اعزام شدند و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با بیان این که وقوع حوادث در این مدت فوتی نداشته و تنها پنج مصدوم داشته است، افزود: در این بازه زمانی، حریق منازل مسکونی در شهر گرگان ۱۸ مورد و حریق اماکن تجاری نیز هفت مورد گزارش شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد: در اسفندماه، حریق وسایل نقلیه در شهر گرگان ۹ مورد و تصادف وسایل نقلیه هشت مورد بوده و تعداد ۳۶ مورد محبوس شدن در آسانسور و اتفاقات مربوط به آن در این شهر به ثبت رسیده است.

وی با بیان این که پنج مورد محبوس شدن در اماکن نیز به اطلاع این سازمان رسیده است، تصریح کرد: در این بازه زمانی ۹ مورد عملیات مقابله با جانوران وحشی و موذی همچون مار، زنبور و گربه در شهر گرگان و توابع آن انجام شده است که با احتساب سایر موارد، سازمان آتش‌نشانی در مجموع به ۱۶۵ مورد حادثه و حریق در اسفندماه سال ۱۴۰۰ رسیدگی کرده است.

کد خبر 564335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.