میزبانی کریمانه نصف‌جهان/ ‏‬بازگشایی درهای ورزشگاه‌ها به روی مسافران

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته (شامگاه هفتم فروردین) به جهت برودت و کاهش دمای هوا، درهای تعدادی از ورزشگاه‌ها به روی مسافران نوروزی باز شد و مسافران در شرایط مناسب و در مکان‌های مسقف و با گرمایش مناسب اقامت داشتند.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هفتمین شب از نوروز ۱۴۰۱ و یازدهمین شب از آغاز به‌کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، تمام مسافران و گردشگران نوروزی شهر اصفهان در مراکز اقامتی مشخص شده، اسکان یافتند و شب گذشته نیز همچون شب‌های گذشته هیچ‌گونه مشکلی برای اقامت و اسکان مسافران در اصفهان نداشتیم.

وی تاکید کرد: تمام مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی با تمام ظرفیت که بر اساس اولویت‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در نظر گرفته شده است، در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت و مسافران با انتخاب محل‌های اقامت نسبت به اسکان خود اقدام کردند.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: شامگاه هفتم فروردین‌ماه ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرها همچون شب‌های قبل توسط مسافران تکمیل شد و حداکثر ظرفیت مدارس آموزش‌وپرورش، منازل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی نیز برای اسکان مسافران نوروزی مورد استفاده قرار گرفت.

وی تاکید کرد: باغ فدک همچنان به عنوان تنها محل اسکان مسافران به صورت روباز و چادرخواب، شب گذشته مورد استفاده قرار گرفت و حدود ۱۴۰۰ خودروی ورودی به این مجموعه را داشتیم. همچنین به جهت برودت و کاهش دمای هوا، درهای تعدادی از ورزشگاه‌ها به روی مسافران نوروزی باز شد و مسافران در شرایط مناسب و در مکان‌های مسقف و با گرمایش مناسب اقامت داشتند.

شفیعی خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگرانی که اصفهان را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب کرده‌اند در ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و از ظرفیت‌های باقیمانده مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و ورزشگاه‌ها اطلاع یابند.

کد خبر 564323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.