تکمیل عملیات احداث خیابان عشوریون در منطقه ۹

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات احداث خیابان عشوریون خبر داد و گفت: عملیات احداث خیابان عشوریون با هدف تسهیل در دسترسی پذیری محله‌های همجوار و کاهش بار ترافیکی اجرا شده است.

سید سلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای مرحله نهایی احداث خیابان عشوریون، اظهار کرد: این خیابان حدفاصل کوچه مسجد ۱۴ معصوم تا خیابان آتشگاه واقع در منطقه ۹ شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مبلغ اولیه پیمان احداث خیابان عشوریون بیش از ۱۷ میلیارد ریال و مدت زمان اجرای آن سه ماه بوده است، خاطرنشان کرد: نظارت بر اجرای این پروژه توسط حوزه معاونت عمران شهرداری منطقه ۹ انجام می‌شود.

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات احداث خیابان عشوریون خبر داد و افزود: این پروژه با هدف تسهیل در دسترسی محله‌های همجوار و کاهش بار ترافیکی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرای آسفالت خیابان عشوریون با طول ۲۳۰ متر در اواخر اسفندماه سال گذشته انجام شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت، گفت: جدول‌گذاری این خیابان جهت ایجاد مسیر پیاده‌رو به طول ۲۳۰ متر طول در دو طرف خیابان و با دارا بودن پیاده رو با عرض متغیر یک تا یک و نیم متر در کنار بدنه‌های موجود است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: تمام ضوابط ترافیکی و همچنین مناسب‌سازی در جهت دسترس‌پذیری معلولان لحاظ شده است.

کد خبر 564317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.