مشکلات لایحه بودجه ۱۴۰۱ حل شده است

نماینده مردم شهرستان فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات لایحه بودجه ۱۴۰۱ حل شده است، گفت: با بررسی‌ که در تلفیق بودجه ۱۴۰۱ انجام شده است امیدواریم وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات تولید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین محمدصالحی امروز _یکشنبه، هفتم فروردین ماه_ با اشاره به موانع اشتغال آفرینی، اظهار کرد: مشکلات لایحه بودجه ۱۴۰۱ حل شده است، با بررسی‌ها و فضایی که در بحث تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ انجام شده است امیدواریم وضعیت اقتصادی کشور بهبود یافته و مشکلات تولید برطرف شود.

وی با اشاره به کلاف بندی ترانس‌های برق زمین‌های کشاورزی شهرستان فریدن، افزود: کار کشاورزان در جمع‌آوری ترانس‌های برق در جلوگیری از سرقت و تحویل به اداره برق به دلیل تحمیل هزینه غیر قانونی است.

دستگاه‌های دولتی در راستای اشتغالزایی با سرمایه گذاران همکاری کنند

در ادامه عزیز الله عباسی، فرماندار فریدن با اشاره به شعار «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرینی» اظهار کرد: مشکلات حوزه اشتغال در شهرستان باید بررسی شده و تسهیلات اشتغال فقط برای اشتغال هزینه شود، همچنین دستگاه‌های دولتی در راستای اشتغالزایی و حل مشکلات سر راه تولید با سرمایه گذاران همکاری کنند.

وی با تأکید بر اینکه ادارات جوابگوی نامه‌ها و مکاتبات فرمانداری باشند، گفت: تکریم ارباب رجوع سرلوحه ادارات شهرستان قرار گیرد.

در ادامه حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی، امام جمعه داران با بیان اینکه برای رونق تولید برنامه‌ای مبتنی بر دانش بنیان برنامه‌ریزی شود، اظهار کرد: فرمانداری به صورت فصلی در ایجاد اشتغال و تولید در منطقه گزارش ارائه کند.

وی گفت: در حوزه اشتغالزایی خطری که منطقه ما را تهدید می‌کند این است که برخی سرمایه‌گذاران شرکت راه اندازی می‌کند، اما به نفع خودشان است و منفعتی برای مردم فریدن ندارد اشتغالزایی زمانی ارزشمند است که مردم فریدن را مشغول به کار کند.

امام‌جمعه داران افزود: با وجود محرومیت منطقه اما امتیازات محرومیت دریافت نکرده است؛ مدیران باید موانع سر راه اشتغال و سرمایه گذاری در منطقه را بردارند.

کد خبر 564279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.