تخریب و آزادسازی ۵ هزار مترمربع بافت‌ فرسوده شهری

شهرار گوگد گفت: سال ۱۴۰۰ حدود پنج هزار مترمربع از بافت‌های فرسوده و خطرساز شهر گوگد تخریب و آزادسازی شد.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان این‌که آزادسازی خیابان حافظ یکی از پروژه‌های اصلی شهرداری در دوره ششم است، اظهار کرد: مسیر آزادسازی این خیابان از شهرداری تا ورودی گلزار شهدا است و سال ۱۴۰۰ حدود ۷۰ درصد این خیابان با صرف اعتباری بالغ بر ۳.۲ میلیارد تومان بدون احتساب هزینه معوض‌های داده شده، آزادسازی شده است.

وی با بیان این‌که میزان آزادسازی ۲۵۰۰ متر مربع عرصه و ۶۰۰ متر مربع زیربنای است، افزود: آزادسازی بافت‌های فرسوده شهر سال ۱۴۰۱ نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد و امیدواریم تا حد امکان آزادسازی‌ها انجام و عملیات اجرایی این خیابان شروع شود.

شهردار گوگد خاطرنشان کرد: یکی از مناطقی که بافت فرسوده در آن قرار دارد خیابان حافظ است، از مردم درخواست داریم برای آزادسازی با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا تحولی در بافت این ناحیه ایجاد شود.

علی‌محمدی افزود: با اجرای طرح آزادسازی خیابان حافظ، بافت‌های فرسوده خطرساز و پیچ‌های خطرناک در این خیابان از بین می‌رود.

وی گفت: بر اساس بندهای ۱۴ و ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری، سال ۱۴۰۰ حدود پنج هزار مترمربع از بافت‌های فرسوده خطرساز شهر گوگد که از نظر بهداشتی و زیبایی شهری جلوه خوبی نداشت، تخریب و آزادسازی شد و این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 564262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.