عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم فروردین‌ماه

در این بسته از خودکفایی گلخانه شهرداری قدس تا تعویق نصب سازه چرخ و فلک بوشهر و طرح مطالعاتی پارک فسیل مراغه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

رفع مشکلات حوزه شهری پلدختر، نیازمند همکاری دولت

صدیقه میری، شهردار پلدختر گفت: رفع مشکلات حوزه شهری پلدختر نیازمند همکاری و تعامل دولت با مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر است.

افتتاح پارک بانوان شاهرود

محسن احمدی، شهردار شاهرود با اشاره به افتتاح مرحله نخست پارک بانوان این شهر گفت: پارک بانوان با هدف ایجاد محیطی امن، مفرح و نشاط‌آور برای بانوان شاهرودی ساخته شد.

افزایش ۲۴ درصدی عملیات امداد و نجات آتش‌نشانی مهاباد

رحمان احمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ۶۳۰ مورد عملیات امداد و نجات طی سال گذشته در این شهرستان انجام شد که نسبت به سال قبل از آن ۲۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

طرح مطالعاتی پارک فسیل مراغه

شهردار مراغه با بیان اینکه نیاز به ایجاد پارک فسیل در این شهر با توجه به شهرت جهانی منطقه فسیلی این شهرستان احساس می‌شود، گفت: طرح ایجاد پارک فسیل به زودی با مشارکت و نظر کارشناسی اداره محیط زیست مطالعه می‌شود.

وزش شدید باد، مانع افتتاح چرخ و فلک بوشهر

حسین حیدری، شهردار بندر بوشهر از آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای افتتاح و بهره‌برداری از چرخ و فلک بوشهر خبر داد و گفت: نصب آخرین سازه ایمنی این پروژه به علت وزش شدید باد به تعویق افتاده است.

احیای باغ ۳۳ هکتاری رودخانه صفارود

علی امینی‌شاد، شهردار رامسر از احیای باغ ۳۳ هکتاری و ساماندهی رودخانه صفارود خبر داد و گفت: احیای باغ ۳۳ هکتاری، رودخانه صفارود و هدایت آب‌های سطحی به زودی عملیاتی می‌شود و در رودخانه صفارود ۱۰۱ هکتار استحصال شد و در کمیته فنی رایزنی و با تفاهم‌نامه سازمان آب پروژه گردشگری واگذار می‌شود.

اجرای ۱۲۰ هزار مترمربع آسفالت در معابر رفسنجان

سعید قندی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: طی ماه‌های بهمن و اسفند ۱۴۰۰، متراژ کل آسفالت در معابر شهر رفسنجان ۱۲۰ هزار مترمربع بوده است.

خودکفایی گلخانه شهرداری قدس

سعید شهلی، شهردار قدس توسعه گلخانه موجود را یکی از برنامه‌های پیش روی این شهرداری برشمرد و گفت: این اقدام علاوه بر تأمین نیاز سازمان فضای سبز، زمینه فروش تولیدات متنوع به شهرداری‌های دیگر و کسب درآمد پایدار را نیز فراهم خواهد کرد.

پخش ۱۲۰۰ تن آسفالت در معابر شهر زنجان

علیرضا انصاری، سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری زنجان گفت: عملیات اصلاح و ترمیم معابر شهری برای استقبال از نوروز از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و ادامه عملیات ترمیم و اصلاح معابر از سوم فرودین‌ماه سال جدید با قوت پیگیری می‌شود.

کد خبر 564251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.