از توسعه زیرساخت‌های گردشگری‌ اصفهان تا نهضت آسفالت یزد

زیرساخت‌های گردشگری اصفهان، صنایع دانش‌بنیان در شورای ششم، شرکت‌های دانش‌بنیان در اهواز، کاهش ترافیک با اتوبوس گردشگری، اولویت ۱۴۰۱ کاشان، نهضت آسفالت یزد و استقبال گردشگران در کاشان را در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بسته خبری پارلمان شهری سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه از زیرساخت‌های گردشگری اصفهان، صنایع دانش‌بنیان در شورای ششم، شرکت‌های دانش‌بنیان در اهواز، کاهش ترافیک با اتوبوس گردشگری، اولویت ۱۴۰۱ کاشان، نهضت آسفالت یزد و استقبال گردشگران در کاشان را مرور می‌کنیم.

ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری اصفهان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نیاز است که زیرساخت‌های گردشگری اصفهان توسعه یابد، البته تنها وظیفه شهرداری اصفهان نیست، بلکه شهرداری باید در کنار سایر دستگاه‌ها در حوزه گردشگری فعالیت‌های خود را انجام دهد و تاکید شورای ششم به شهردار نیز توجه به این مورد بوده است.

توجه به صنایع دانش‌بنیان در منشور شورای ششم تبلور یافته

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توجه به صنایع دانش‌بنیان و مسائل مربوط به آن از همان ابتدا در دستور کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان قرار داشته و در منشور شورای ششم تبلور یافته است.

اصفهان رتبه اول را در ایجاد شرکت‌ها و شهرک‌های دانش‌بنیان دارد

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است به عرصه تولید و صنایع مادر نگاه دانش‌بنیان شود و در این راستا قطعاً اصفهان یکی از استان‌های بزرگی است که رتبه اول را در ایجاد شرکت‌ها و شهرک‌های دانش‌بنیان دارد.

دعوت شورای شهر اهواز از شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از شرکت‌های دانش‌بنیان برای افزایش بهره‌وری در مدیریت شهری دعوت به عمل آورد.

خدمت‌رسانی به مردم در سال ۱۴۰۱ از اولویت شورای اسلامی

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم در سال ۱۴۰۱ از اولویت شورای اسلامی شهر کاشان است گفت: در سال جدید با ایده‌های نو جهت رفع مشکلات شهر می‌کوشیم.

شهر زندگی به زیرساخت‌های گردشگری زنده است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آغاز به کار مجدد مجموعه‌های گردشگری شهر، گفت: شعار مجموعه مدیریت شهری اصفهان «اصفهان شهر زندگی» و این شهر زندگی، زنده به زیرساخت‌های گردشگری فرهنگی و هنری آن است

کاهش بار ترافیکی شهر با فعالیت اتوبوس گردشگری

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حجم ترافیک شهر با فعالیت اتوبوس گردشگری در باغ فدک کاهش یافته است، گفت: یکی از خدمات ارزشمند در این دوره مدیریت شهری، فعال کردن ستاد سفر در شورای اسلامی شهر است که در کنار ستاد سفر شهرداری اقدامات را رصد و مشکلات به صورت اورژانسی حل می‌شود.

ضرورت استفاده از دانش جوانان برای رفع معضلات شهری

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی اصفهان گفت: مسئولان مدیریت شهری باید جوانان را بیش‌ازپیش باور داشته باشند تا بتوانند در بحث معضلات شهری، رسیدگی به مشکلات را به جوانان بسپارند و از دانش آن‌ها برای رفع معضلات، استفاده کنند.

استقبال پرشور گردشگران نوروزی از کاشان

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته، نزدیک به ۹۰ هزار مسافر از مناطق کاشان بازدید کردند، گفت: بر اساس آمار عوارضی اتوبان امیرکبیر، روزانه بیش از ۴۵ هزار خودرو از منطقه کاشان تردد می‌کنند.

نهضت آسفالت در شهر یزد ادامه دارد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در سال گذشته در این شهر گفت: این نهضت امسال نیز مانند سال‌های قبل ادامه یابد.

کد خبر 564249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.