کشور باید از لحاظ کالاهای استراتژیک خودکفا باشد

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه کشور باید از لحاظ کالاهای استراتژیک خودکفا باشد، گفت: محصولاتی باید تولید شود که از بعد بین‌المللی قدرت رقابت پذیری دارد و به وضعیت کنونی کشور کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عسگریان امروز _یکشنبه هفتم فروردین‌ماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان که در جوار گلزار شهدا برگزار شد، با اشاره به شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، اظهار کرد: هر تولیدی مقرون به صرفه نیست و اشتغال‌زایی ندارد، محصولاتی باید تولید شود که از بعد بین‌المللی قدرت رقابت‌پذیری دارد و به وضعیت کنونی کشور کمک می‌کند.

وی افزود: کشور باید از لحاظ کالاهای استراتژیک خودکفا باشد، لازم است تولید به سمت و سویی برود که صادرات بیشتر و بهره‌وری بالاتری داشته باشد.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه شعار سال نباید تنها در سربرگ ادارات نوشته شود و روی زمین بماند، خاطرنشان کرد: در بخش تولید نیاز به ابتکار جدیدی در موضوعات دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی داریم تا نرخ بیکاری کاهش پیدا کند.

عسگریان بر توجه به جهاد تبیین تاکید کرد و ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب در عرصه‌های مختلف اقدامات زیادی انجام شده است و اگر کاستی‌هایی وجود دارد، دلیل آن عمل نکردن به منویات مقام معظم رهبری است.

وی خدمات‌دهی ستاد تسهیل سفر در شهرستان گلپایگان را ستودنی دانست و گفت: در توزیع کالاهای اساسی اقداماتی خوبی در آستانه سال ۱۴۰۱ انجام شده است، شورای تأمین به ویژه دادستان گلپایگان در بحث نظارت بر قیمت کالاهای اساسی ورود پیدا کرد و با کمبود و گرانی مواجه نبودیم.

فرماندار گلپایگان بر رعایت نظم و انضباط اداری و تشکیل جلسات در موقع مقرر تاکید کرد و افزود: وقت اداری نباید با کار بیهوده و جلسات تلف نشود، فعال شدن روابط عمومی‌ها باید در دستور کار قرار بگیرد و همفکری میان مجموعه‌های اداری و دستگاه قضائی بیشتر شود.

کد خبر 564241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.