ثبت بیشترین درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه پاسخگویی به شهروندان، رسیدگی و پیگیری مشکلات آنها یکی از دغدغه‌های جدی شورا است، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد عمده موارد اعلام شده از سوی شهروندان به سامانه ۱۳۷، در حوزه خدمات شهری است.

احمد کناری‌نژاد در حاشیه بازدید از مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پاسخگویی به شهروندان، رسیدگی و پیگیری مشکلات آنها یکی از دغدغه‌های جدی شورا است و شهروندان می‌توانند برای حل مشکلات و مسائل خود از طریق اعضای شورا پیگیری لازم را داشته باشند.

وی افزود: حضور اعضای کمیسیون خدمات شهری در مدیریت بازرسی شهرداری و پاسخگویی مستقیم به شهروندان در همین راستا انجام شده است، طی این حضور که از قبل اطلاع‌رسانی شده بود، شهروندان به بیان مشکلات خود پرداختند. برخی موارد مطرح شده از واحدهای مختلف پیگیری شد و سایر موارد زمان‌بر نیز دنبال خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد عمده موارد اعلام شده از سوی شهروندان به سامانه ۱۳۷، در حوزه خدمات شهری است.

کناری‌نژاد اضافه کرد: تنظیف و جمع‌آوری زباله، جمع‌آوری نخاله، جمع‌آوری سگ‌های بلا صاحب، روشنایی بوستان‌ها و آسفالت بیشترین درخواست‌ها را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: سعی داریم از طرق مختلف در جریان درخواست‌ها و مشکلات شهروندان قرار بگیریم و برای پیدا کردن راه‌حل چاره‌اندیشی کنیم تا پیگیری لازم انجام شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهروندان می‌توانند در صورت نیاز، مسائل و مشکلات شهری را از طریق شماره ۱۳۷ مدیریت ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری اعلام، و از همین طریق پیگیری کنند.

به گزارش ایمنا، احمد کناری‌نژاد، اسماعیل رئیسی و حسن سالاری، سه عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور در مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری، ضمن بازدید از مجموعه، پاسخگوی شهروندان بودند و پیگیر مشکلات آنها شدند.

کد خبر 564234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.