رضایت پرز از عملکرد آنچلوتی در رئال مادرید

شکست سنگین رئال مادرید برابر بارسلونا باعث نشده پرز نسبت به آنچلوتی و عملکرد او در باشگاهش ناامید شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کارلو آنچلوتی و فلورنتینو پرز از فرصت فیفادی و تعطیلی فوتبال باشگاه در اروپا به خاطر انجام مسابقات در سطح ملی استفاده کرده و دیداری ۹۰ دقیقه‌ای با یکدیگر داشته‌اند.

پس از شکست چهار گله رئال مادرید مقابل بارسلونا، عده‌ای از هواداران رئال نسبت به عملکرد تیم خود برابر آبی‌اناری‌ها در ال‌کلاسیکو انتقاد کرده و آنچلوتی را شایسته حضور روی نیمکت رئال مادرید نمی‌دانستند. با این وجود رئیس باشگاه رئال مادرید با جدیت به انتقادات انجام شده پاسخ داد و حمایت کامل خود را از آنچلوتی اعلام کرد.

لورنتینو از کار آنچلوتی تا به اینجای فصل تمجید کرده و اعتقاد دارد که باشگاهش با حضور این سرمربی می‌تواند به اهداف مورد نظر برسد. با نزدیک شدن رئال به قهرمانی در لالیگا و همچنین صعود هیجان انگیز این تیم پس از بازگشت مقابل پی اس جی، حمایت پرز نیز کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد و این مدیرعامل با سابقه به دنبال یک شکست در ال‌کلاسیکو حمایت خود را از روی آنچلوتی بر نمی‌دارد.

اگرچه باخت برابر بارسلونا کمی به مذاق هواداران رئال مادرید خوش نیامده، اما پرز هیچ شکی در مورد اینکه چه کسی باشگاهش را در ادامه فصل رهبری کند، ندارد. تیم آنچلوتی پس از قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا در جده عربستان، با ۹ امتیاز برتری در لالیگا در صدر جدول قرار دارد و امیدوار است که بتواند در ماه مه دوباره به یک قهرمانی دیگر در اسپانیا دست یابد.

همچنین کهکشانی‌ها در روزهای ششم و دوازدهم آوریل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی می‌روند و امیدوارند تا قهرمان فعلی اروپا و جهان را نیز از دور رقابت‌ها حذف کنند.

کد خبر 564232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.