ستاره مشهور هالیوود به دنبال خرید یک باشگاه فوتبال

جورج کلونی، ستاره معروف هالیوود نسبت به خرید باشگاه دربی کانتی ابراز علاقه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کمتر پیش آمده که افراد حاضر در دنیای فوتبال و دنیای سینما با هم ارتباطی داشته باشند. هربار تلاقی فوتبال و سینما چه از طریق ساخت برخی فیلم‌ها و سریال‌ها با موضوعیت فوتبال و چه ورود افراد متخصص هر حوزه به حوزه دیگر، هواداران را به وجد می‌آورد.

وین رونی در این فصل موفق شد کاری غیرقابل تصور در دربی کانتی انجام دهد و این تیم را امیدوار به ماندن در لیگ نگه دارد. این تیم با کسر امتیاز سنگینی در مقاطع ابتدایی فصل مواجه شد و کمتر کسی فکر می‌کرد که رونی بتواند از پس مأموریت غیرممکن ماندن این تیم در لیگ بربیاید.

کسر شدن ۲۱ امتیاز از تیم دربی کانتی، آن‌ها را در معرض خطر جدی قرار داد اما کار استثنایی رونی باعث شد تا او به عنوان یک مربی موفق در طول فصل اخیر شناخته شود. بر سر زبان افتادن دربی کانتی و وین رونی به خاطر کار فوق‌العاده‌ای که انجام دادند، باعث شده تا ستاره مشهور سینمای هالیوود یعنی جورج کلونی، به خرید باشگاه دربی کانتی علاقه نشان دهد.

کلونی پیش از این هم علاقه داشت وارد دنیای فوتبال و تیم‌داری در آن شود اما تلاش او در سال ۲۰۲۰ برای خرید باشگاه مالاگا در اسپانیا ناکام ماند. گفته می‌شود که این بازیگر پس از معرفی دربی کانتی توسط همکارش جک اوکانل، با جدیت شرایط باشگاه را دنبال کرده و هم اکنون آماده خریداری آن است

کلونی در مصاحبه‌ای با مجله دربی شایر لایف اعلام کرد: دربی یک باشگاه فوتبال بزرگ با تاریخچه‌ای خارق العاده است و مطمئن هستم که آینده بسیار خوبی نیز برای آن وجود دارد. می‌دانم که در چند وقت اخیر مشکلاتی وجود داشته است، با این حال علاقه من به فوتبال مطمئناً در سال‌های اخیر افزایش یافته و شاید داشتن یک باشگاه فوتبال بهترین چیزی است که می‌تواند برای من اتفاق بیافتد.

کد خبر 564229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.