خدمات‌رسانی آتش‌نشانان سمنانی در ایام نوروز

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، گفت: آتش‌نشانان سازمان در ایام نوروز ۱۴۰۱ در مبادی ورودی شهر و محل اسکان مسافران، جهت خدمات‌رسانی مستقر بودند.

رضا رهایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار آتش‌نشانان در ایام نوروز ۱۴۰۱ در مبادی ورودی شهر و محل اسکان مسافران، اظهار کرد: آتش‌نشانان سمنانی در ایام نوروز و با توجه به آغاز مسافرت‌های نوروز، پس از دو سال به منظور تأمین امنیت مسافران در حالت آماده‌باش بودند.

وی افزود: آتش‌نشانان از ابتدای تعطیلات نوروز به منظور تأمین امنیت و آسایش مسافران نوروزی به همراه یک دستگاه خودرو سنگین در ساعات پیک ترافیک در مسیرهای ورودی شهر مستقر بوده‌اند.

سرپرست سازمان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه تأمین ایمنی شهروندان و مسافران از دغدغه‌های همیشگی بوده است، خاطرنشان کرد: این سازمان با آماده کردن پکیج ایمنی شامل بروشورهای حاوی پیام‌های ایمنی در تعطیلات نوروز و روز طبیعت و پخش آن میان مسافران نوروزی تلاش کرد شهروندان و مسافران را بیش از پیش با فرهنگ ایمنی آشنا کند.

رهایی افزود: به منظور فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن برخی نکات ایمنی، سازمان آتش‌نشانی شهرداری از ابتدای تعطیلات اقدام به توزیع دو هزار بروشور میان مسافران نوروزی کرده است.

کد خبر 564197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.