دی ماریا: بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی می‌کنم!

وینگر آرژانتینی ادعا کرد که رقابت‌های جام جهانی آخرین بازی‌های او برای تیم ملی کشورش خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، آنخل دی ماریا پس از انجام آخرین بازی‌اش با لباس تیم ملی آرژانتین در زمین خانگی از هواداران هم وطنش تشکر کرد. دی ماریا یک گل زد و یک گل دیگر نیز ساخت تا در برد تیمش نقش مهمی داشته باشد.

دی ماریا پس از مسابقه در پیامی نوشت: فقط می‌خواهم از محبت عظیمی که دریافت کرده‌ام تشکر کنم. همیشه رؤیای همه چیزهایی که در این شب زیبا زندگی کردم را در سر می‌پروراندم. احتمالاً این آخرین بازی من با این پیراهن در آرژانتین بود و حتی واژه فوق‌العاده نیز نمی‌تواند شبی که سپری کردم را توصیف کند. متشکرم، متشکرم و هزاران بار متشکرم از شما. تبریک به کل تیم به خاطر بازی فوق‌العاده‌ای که انجام دادیم و این بازی برای همه عالی بود. به رشد و رؤیا پردازی ادامه می‌دهیم. بیایید برویم آرژانتین!

لیونل مسی، هم تیمی خود دی ماریا هم در تیم ملی و هم در پاری سن ژرمن نیز در بازی آرژانتین گلزنی کرد و پس از مسابقه گفت که جام جهانی شرایط بسیار خاصی را برای او و هم تیمی‌هایش رقم زده و تصمیمات خاصی پس از حضور در این جام خواهد گرفت.

آنخل دی‌ماریا از سال ۲۰۰۸ کار خود را در تیم ملی آرژانتین آغاز کرد و شاید مهمترین گل او برای آلبی‌سلسته در همین فینال کوپا آمریکای اخیر بود؛ جایی که دی ماریا گل پیروزی بخش و قهرمانی آرژانتین برابر برزیل را به ثمر رساند و تنها جام خود با این تیم تا اینجا را به دست آورد.

تیم ملی آرژانتین پس از جام جهانی قطر تغییرات گسترده ای تجربه خواهد کرد و آخرین ستارگان نسل پرفروغ فعلی این کشور نیز از رقابت‌های ملی خداحافظی خواهند کرد تا جای خود را به بازیکنان جوان‌تر بدهند.

کد خبر 564195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.