تاکید استاندار مازندران بر خروج میدان تره‌بار از شهر ساری

استاندار مازندران بر خروج میدان میوه‌‎ و تره‌بار شهر ساری به منظور روان‌ساری ترافیک کمربندی شمالی شهر ساری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمود حسینی‌پور امروز _یکشنبه، هفتم فروردین‌ماه_ در بازدید از میدان میوه و تره‌بار شهر ساری، اظهار کرد: انتقال میدان میوه و تره‌بار مرکزی ساری باید تعیین تکلیف شود و در دستور کار قرار بگیرد. جانمایی مکان جدید میدان جدید میوه و تره‌بار در دست بررسی است؛ چرا که مکان فعلی، مشکلات و بار ترافیکی سنگینی برای مردم شهر به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه شهرداری ساری مسئولیت بخشی از میادین عرضه تره‌بار را برعهده دارد و در تعطیلات سال نو مجموعه جهاد کشاورزی در سطح استان حدود ۸۰ واحد توزیع دارد که باید تقویت شود، افزود: این مراکز در تنظیم طبیعی بازار اثر مطلوبی دارد و باید برای دائمی شدن این بازار جهت عرضه مستقیم میوه و تره‌بار به خانواده‌های کم‌درآمد برنامه‌ریزی شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه در راستای تنظیم بازار و اعمال نقش نظارتی بر بازار و مجموعه میوه و تره‌بار، صبح امروز، بازدیدی از میدان میوه و تره‌بار ساری داشتیم و روند قیمت‌گذاری‌ها را بررسی کردیم، خاطرنشان کرد: در این بازدید میدانی بعضاً مشاهده شد در روند قیمت‌گذاری‌ها، دخالت‌هایی انجام می‌شود که تذکرات لازم داده شد و مقرر شد، تعزیرات حکومتی نظارت بیشتری بر روند کار میادین میوه و تره‌بار داشته باشد.

حسینی‌پور با بیان اینکه مبدا اصلی قیمت‌گذاری بر میوه و تره‌بار، میدان میوه و تره‌بار است، گفت: بیشتر غرفه‌داران خواستار آن هستند که در این خصوص شرایط مطلوب‌تری ایجاد شود تا مردم از محصولات بهره‌مند شوند. در آینده نزدیک شاهد اجرای نظارت سیستمی بر بازار خواهیم بود و این مهم به شکل درست و وسیع اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 564194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.