افتتاح پروژه‌های شهرداری ارطه قائم‌شهر

شهردار ارطه شهرستان قائم‌شهر از افتتاح پروژه‌های این شهرداری در سال گذشته خبر داد و گفت: با وجود همه کاستی‌هایی که در سطح شهر وجود دارد، امیدوارم در سال ۱۴۰۱ و در قرن جدید با همدلی مدیریت شهری و مشارکت شهروندان، گام‌های بلندتر و محکم‌تری برای رشد و آبادانی شهر ارطه برداریم.

حمید صالح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات پروژه‌ها، اظهار کرد: پارک محلی پیر تکیه به مساحت ۲۲۵ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ظرف مدت دو ماه به بهره‌برداری رسید.

وی پشتیبانی شورای اسلامی شهر ارطه از خادمان مردم در شهرداری را موجب دلگرمی و تسریع در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح شهر برشمرد و افزود: پروژه آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع با هزینه بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال و ظرف مدت یک ماه اجرایی شد.

شهردار ارطه با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی، مسئولان شانی جز خدمت‌گزاری به مردم ندارند، خاطرنشان کرد: با وجود همه کاستی‌هایی که در سطح شهر وجود دارد، امیدوارم در سال ۱۴۰۱ و در قرن جدید با همدلی مدیریت شهری و مشارکت شهروندان، گام‌های بلندتر و محکم‌تری برای رشد و آبادانی شهر ارطه برداریم.

کد خبر 564193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.