عزم جدی شهرداری در تکمیل پروژه‌های ناتمام

شهردار سمنان از تکمیل پروژه‌ های نیمه‌تمام عمرانی به عنوان یکی از رویکردهای اصلی در سال جدید نام برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد در اولین جلسه شورای مدیران در سال جدید که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های عمرانی که از سال‌های گذشته به دلیل کمبود اعتبار نیمه‌تمام مانده‌اند، باید در سال جدید به نقطه قابل قبولی از لحاظ پیشرفت عمرانی برسند.

وی با تاکید بر عزم جدی شهرداری در تکمیل این پروژه‌ها، افزود: چند پروژه مهم دیگر در راستای پیشرفت شهر برای سال جدید تعریف شده است که تونل بهشت از مهم‌ترین آنها است.

شهردار سمنان با اشاره به مشکلات ترافیک شهر در حدفاصل میدان سعدی تا میدان عدالت، ایجاد این تونل را بسیار راهگشا دانست و ادامه داد: کارهای مطالعاتی این تونل به زودی آغاز می‌شود.

مرتضی‌نژاد تصریح کرد: شهرداری‌ها در سراسر کشور در شرایط مالی نامساعدی به سر می‌برند و باید با هنر مدیریت، شرایطی را فراهم کرد تا ضمن افزایش آبادانی شهر، اجرای پروژه‌های عمرانی با حداقل هزینه انجام شود.

وی کاهش درآمد شهرداری به دلیل مشکلات اقتصادی، رکود ساخت‌وساز و افزایش بی‌رویه هزینه‌ها را یادآور شد و گفت: مدیریت هزینه و ایجاد درآمد پایدار از اصلی‌ترین وظایف سازمان‌ها و واحدهای زیر مجموعه شهرداری در سال جدید است.

کد خبر 564191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.