۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
دستِ رد هالند به سینه سیتی

مهاجم جوان نروژی پیشنهاد باشگاه منچستر سیتی را به امید دریافت پیشنهاد رئال مادرید رد کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، ارلینگ هالند روزهای مهمی را سپری می‌کند و طی ماه‌های آتی باید درباره آینده فوتبالی خود تصمیم سرنوشت سازی بگیرد. جایی که او در فصل آینده بازی خواهد کرد می‌تواند فوتبالش را از چیزی که هست به جایگاهی بالاتر برساند و یا حتی برای همیشه فراموش شود.

چندی پیش خبرگزاری‌های مطرحی در سراسر دنیا گزارش دادند که رقابت برای جذب مهاجم بروسیا دورتموند به دو باشگاه رئال مادرید و منچسترسیتی رسیده و دیگر هیچ تیمی مایل به جذب او نیست. پیش از این از باشگاه بارسلونا نیز به عنوان مشتری جدی هالند نام برده شده بود و حتی لاپورتا به عنوان مدیرعامل آبی‌اناری‌ها نیز در این خصوص اظهار نظر کرده بود اما مسائل مالی احتمالاً بارسا را از این خرید منصرف کرده است.

هالند هفته گذشته اولین پیشنهاد بزرگ منچسترسیتی را رد کرد. پیشنهادی که توسط پدر و مدیربرنامه بازیکن، مینو رایولا دریافت شد. پیشنهاد منچسترسیتی، دستمزد هفتگی ششصد هزار یوریی بود که حقوق سالانه هالند را پس از کسر مالیات به ۲۷ تا ۲۸ میلیون یورو می‌رساند. با این وجود بازیکن نروژی هنوز درباره تیم آینده‌اش مطمئن نیست و به همین خاطر پیشنهاد سیتیزن ها را رد کرد.

رد پیشنهاد منچسترسیتی نشان می‌دهد که به احتمال فراوان هالند منتظر است تا ببیند رئال مادرید چه پیشنهادی به او دارد. واضح است که تصمیم نهایی هالند بر اساس پول نخواهد بود چرا که بعید است باشگاه رئال مادرید مبلغ بالاتری را نسبت به منچسترسیتی پیشنهاد دهد.

جوزپ پدرول، مجری ال چیرینگیتو اخیراً اعلام کرده است به خدمت گرفتن ارلینگ هالند مجموعاً ۲۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد داشت. ۱۰۰ میلیون یورو برای دورتموند به باشگاه دورتموند پرداخت خواهد شد، ۵۰ میلیون یورو ناخالص برای مینو رایولا و ۵۰ میلیون دیگر برای پدر این بازیکن که مجموعاً انتقال هالند را به یک انتقال بسیار گران قیمت تبدیل می‌کند.

مصدومیت‌های هالند در طی چند ماه اخیر باعث شده تا باشگاه رئال مادرید تا حدی برای جذب او دچار شک و تردید شود. ادن هازارد نیز با هزینه گزافی چند سال قبل از چلسی به مادرید رفت اما در نهایت هیچ گاه نتوانست به دلیل مصدومیت‌های متعدد مهره خوبی برای تیمش باشد. پرز و همکارانش دوست ندارند اشتباه هازارد را یک بار دیگر تکرار کنند و در حال بررسی شرایط هالند هستند.

علی رغم مشکلات هالند در زمینه مصدومیت، باید در نظر داشت که رئال مادرید در حال رسیدن به یک نقطه پایان در خط حمله دهه اخیر خود است و پس از جدایی رونالدو و افت شدید بیل، حالا کریم بنزما نیز سال‌های پایانی فوتبال خود را سپری می‌کند و رئال باید هر چه سریع‌تر برای جذب یک بازیکن جایگزین وارد عمل شود.

سوال بزرگ این است که آیا هالند می‌تواند در برابر فشار سیتی، پدرش و رایولا برای پذیرش انتقال به منچستر مقاومت کند یا خیر؛ اگر تمایل او برای بازی در مادرید به اندازه امباپه قوی باشد، احتمالاً باید منتظر حضور او در مادرید باشیم.

کد خبر 564188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.