فعالیت مستمر حوزه خدمات شهری در ایام تعطیلات

معاون خدمات شهری شهرداری ساری با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه خدمات شهری تعطیل‌بردار نیست، گفت: همه این حوزه‌ها در ایام تعطیلات، فعالیت مستمر دارند و همانند طول سال مشغول به کار هستند تا خدمات بهتری به شهروندان و گردشگران ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا حمیدی در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیت‌های حوزه خدمات شهری همزمان با روزهای پایانی سال گذشته و روزهای نخستین سال جدید، اظهار کرد: در شهر ساری به طور میانگین در شبانه روز ۲۴۰ تا ۲۵۰ تن زباله تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه این میزان زباله از ابتدای اسفندماه و به ۳۰۰ تن افزایش پیدا کرد و در هفته آخر اسفندماه به ۴۵۰ تن رسید، افزود: با نزدیک شدن به روزهای پایان سال و در روزهای آخر اسفندماه این میزان زباله به ۵۵۰ تن در روز افزایش پیدا کرد.

معاون خدمات شهری شهردار ساری با بیان اینکه این میزان افزایش زباله مربوط به خانه‌تکانی‌های پایان سال بود، خاطرنشان کرد: تولید زباله در روز بیست‌ونهم اسفندماه به حدی افزایش پیدا کرد که همکاران ما در واحد خدمات شهری، دو بار در روز زباله‌ها را از هر محله جمع‌آوری کردند.

حمیدی ادامه داد: با نزدیک شدن به لحظه تحویل سال، همکاران ما برای ساعتی در کنار خانواده خود بودند و برای جمع‌آوری زباله و پاکسازی شهر، بر سر کار خود حاضر شدند.

وی با اشاره به حجم دو برابری تولید زباله در روزهای پایانی سال نسبت به میانگین تولید زباله در ساری، تصریح کرد: اگرچه ممکن است کم و کاستی‌هایی در برخی مناطق به وجود آمده باشد اما شهر آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

معاون خدمات شهری شهردار ساری با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه خدمات شهری اعم از آرامستان، آتش‌نشانی، رفت‌وروب، پسماند، حوزه میوه و تره‌بار، تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی تعطیل‌بردار نیست، گفت: همه این حوزه‌ها در ایام تعطیلات، فعالیت مستمر دارند و همانند طول سال مشغول به کار هستند تا خدمات بهتری به شهروندان و گردشگران ارائه شود.

کد خبر 564184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.