رضایت بیش از ۹۰ درصد مسافران نوروزی از نظافت اصفهان

مسئول مطالعات، پژوهش و نظرسنجی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: نتایج نظرسنجی انجام شده تاکنون، از بین ۴۸ درصد از مردان و ۵۲ درصد از زنان، نشان می‌دهد که ۵۳ درصد مسافران از نظافت سرویس‌های بهداشتی، ۹۳ درصد از نظافت معابر و فضای باز و ۷۰ درصد از زیباسازی فضاهای شهری رضایت داشته داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی نصوحی، امروز _یکشنبه، هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۱_ در سومین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: نتایج نظرسنجی انجام شده تا به امروز، از بین ۴۸ درصد از مردان و ۵۲ درصد از زنان مسافر نوروزی، نشان می‌دهد که میانگین تعداد اعضای خانوار مسافر ۳.۶ نفر و میانگین تعداد افراد هم‌سفر پنج نفر بوده است.

وی افزود: بر این اساس، هزینه ماهانه زندگی افرادی که به اصفهان سفر کرده‌اند بین پنج تا ۱۰ میلیون تومان بوده است و خانوارها اعلام کرده‌اند که بین دو تا پنج میلیون تومان در مدت اقامت خود در اصفهان هزینه کرده و یا خواهند کرد.

مسئول مطالعات، پژوهش و نظرسنجی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در بخش رضایت گردشگران از اطلاع‌رسانی، ۸۰ درصد از مسافران از تابلوهای راهنمای مسیر، ۶۳ درصد از ارائه اطلاعات ضروری هنگام ورود به شهر و ۹۲ درصد از برخورد ارائه‌کنندگان خدمات و انتظامات رضایت داشته‌اند.

وی اضافه کرد: در بخش رضایت گردشگران از وضعیت اجتماعی و فرهنگی، ۸۷ درصد مسافران از ظرفیت پارکینگ‌ها، ۹۰ درصد از وضعیت عمومی نظم و نظافت و ۳۰ درصد از برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی رضایت داشته‌اند.

نصوحی ادامه داد: ۱۳ درصد از مسافران از دسترسی به رستوران‌ها، ۱۷ درصد از دسترسی به خدمات و فوریت‌های درمانی و ۷۷ درصد از تعداد سرویس‌های بهداشتی سطح شهر اعلام رضایت کرده‌اند، همچنین ۵۳ درصد مسافران از نظافت سرویس‌های بهداشتی، ۹۳ درصد از نظافت معابر و فضای باز و ۷۰ درصد از زیباسازی فضاهای شهری رضایت داشته داشته‌اند.

کد خبر 564172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.