ثبت بیش از ۷۰۰ هزار نفرشب اقامت در استان اصفهان/ فعالیت ۱۲۰ گروه تذکر لسانی

سومین نشست اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر اصفهان صبح امروز (یکشنبه) با حضور اعضای کمیته‌های مختلف این ستاد برگزار شد و مسئولان کمیته‌ها به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بقایی، جانشین رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان امروز _یکشنبه، هفتم فروردین‌ماه_ در سومین نشست اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر اصفهان، اظهار کرد: ستاد خدمات سفر اصفهان در سال جاری اقدامات قابل توجهی انجام داده است و تمام دستگاه‌های اجرایی استان به خوبی در این ستاد همکاری داشتند.

وی با بیان اینکه روحیه تعامل و مشارکت بین تمام اعضای ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از جمله آموزش‌وپرورش، اتحادیه املاک و سپاه وجود دارد، تصریح کرد: اصفهان سومین شهر مسافر پذیر کشور است و به دلیل وجود این همکاری توانسته است به خوبی از مسافران پذیرایی کند.

ثبت بیش از ۷۰۰ هزار نفرشب اقامت در استان اصفهان/ فعالیت ۱۲۰ گروه تذکر لسانی

ثبت بیش از ۷۰۰ هزار نفر شب اقامت در استان اصفهان

حیدر صادقی، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان در این نشست اظهار کرد: از اواخر آذرماه، دبیرخانه ستاد خدمات سفر در اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان جلسات خود را آغاز کرد و بیش از ۱۵۰ هزار نفر در این ستاد، کمیته‌ها و بخش خصوصی و دولتی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار نفر شب اقامت در اصفهان ثبت و بیش از پنج میلیون بازدید از جاذبه‌های تاریخی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی شهر و استان اصفهان انجام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: آمادگی و مدیریت خوبی در ستاد خدمات سفر استان وجود داشت که از به‌وجود آمدن بحران جلوگیری کرد و در نتیجه آن رضایت‌مندی خوبی در حوزه اطلاع‌رسانی، حمل‌ونقل، اسکان و زیباسازی وجود داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در تابستان بار دیگر شاهد افزایش مسافران ورودی به اصفهان خواهیم بود و لازم است این فعالیت‌ها ادامه یابد.

فعالیت ۱۲۰ گروه تذکر لسانی در سطح شهر اصفهان

در ادامه، محمد ذوالفقاری، نماینده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این نشست اظهار کرد: موجی که در حوزه نشاط اجتماعی ایجاد شده است یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

وی افزود: ۱۲۰ گروه تذکر لسانی عاملان امر به معروف و نهی از منکر در اصفهان فعال و در هفت مکان از جمله گذر چهارباغ، پل خواجو و باغ غدیر نیز تلاوت، اذان و نماز جماعت برگزار شده است، همچنین ۱۵ گروه سرود در اصفهان به اجرای برنامه پرداخته‌اند.

ثبت بیش از ۷۰۰ هزار نفرشب اقامت در استان اصفهان/ فعالیت ۱۲۰ گروه تذکر لسانی

نماینده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: لازم است با پیوست فرهنگی قوی‌تری برای معرفی شهدا در سطح شهر اصفهان فعالیت شود.

جابه‌جایی روزانه بیش از ۶۰۰ نفر با اتوبوس گردشگری

حمید آقایی، مسئول کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در سخنانی اظهار کرد: حدود ۱۲۰۰ مورد از پارکینگ‌های عمومی اطراف میدان امام (ره) برای پذیرش مسافران در این مدت فعال شد، همچنین می‌توان از حیاط مدارس این منطقه به عنوان پارکینگ استفاده کرد که نیازمند همکاری آموزش و پرورش است.

وی تاکید کرد: ظرفیت پارکینگ‌ها کاملاً قابل رصد است و می‌توان آن را در اپلیکیشن «اصفهان‌ما» اطلاع‌رسانی کرد، اتوبوس گردشگری روزانه بیش از ۶۰۰ نفر را در مراکز گردشگری جابه‌جا می‌کند که لازم است درباره آن اطلاع‌رسانی شود.

کد خبر 564171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.