استفاده از ظرفیت ۳ هزار منزل استیجاری برای اسکان مسافران نوروزی

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان این‌که تا کنون سه هزار منزل استیجاری در اختیار مسافران قرار گرفته است، گفت: به‌رغم آن‌که شهرهای بزرگ از جمله مشهد و شیراز ظرفیت پذیرش مسافر را تکمیل شده اعلام کرده‌اند، اصفهان همچنان ظرفیت پذیرش مسافران را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد شفیعی امروز _یکشنبه، هفتم فروردین‌ماه_ در سومین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: در ۱۰ شب گذشته از ظرفیت ۸۵ هتل و ۲۳ مهمان‌پذیر شهر اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی استفاده شده است.

وی با بیان این‌که ۴۵۰ مدرسه و ۳۲۰۰ کلاس درس به اسکان مسافران اختصاص یافته است، افزود: از قبل حدود ۱۱ هزار منزل استیجاری برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده بود که امسال امکان اسکان در آن وجود نداشت؛ لذا با هماهنگی‌های انجام شده در هفته آخر اسفندماه این بخش فعال شد و تا کنون سه هزار منزل استیجاری در اختیار مسافران قرار گرفته است.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در ایام نوروز امسال از ظرفیت ۱۳ خوابگاه دانشجویی در قالب ۱۳۰۰ نفر، برای اسکان مسافران استفاده شد.

وی با بیان این‌که امسال حجم مسافران نوروزی افزایش چشمگیری داشت به طوری که ظرفیت باغ فدک نیز تکمیل شد، اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده و تأیید کمیته ایمنی و آتش‌نشانی درهای تعدادی از ورزشگاه‌ها به روی مسافران باز شد.

شفیعی ادامه داد: حدود ۵۰ ورزشگاه از پیش تجهیز شده بود و از شب سوم فروردین‌ماه محل پیشین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان نیز برای اسکان، در اختیار مسافران قرار گرفت.

وی تاکید کرد: هنوز ظرفیت باقی‌مانده برای اسکان مسافر در اصفهان وجود دارد و به‌رغم آن‌که شهرهای بزرگ از جمله مشهد و شیراز ظرفیت پذیرش مسافر را تکمیل شده اعلام کرده‌اند، اصفهان همچنان ظرفیت پذیرش مسافران را دارد و تاکنون هیچ مشکلی برای اسکان مسافران در این کلان‌شهر وجود نداشته است.

کد خبر 564159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.