معرک‌نژاد: اصفهان همچنان آماده پذیرش مسافران نوروزی است

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: به‌رغم اخبار منتشر شده از دیگر شهرهای کشور، اصفهان در اسکان مسافران نوروزی با مشکل مواجه نبوده است و مسافران رضایت کاملی از خدمات ارائه شده در این کلان‌شهر داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _یکشنبه، هفتم فروردین‌ماه_ در سومین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: ۸۰۰ تابلوی تبلیغاتی در سطح شهر اصفهان به مسافران نوروزی اطلاع‌رسانی می‌کند، تغییر تابلوهای ورودی شهر اصفهان نیز از جمله اقداماتی است که به‌رغم وزش شدید باد انجام شد.

وی با بیان این‌که تاکنون خبرگزاری ایمنا ۲۸ گالری عکس و ۸۸ خبر از خدمات سفر ارائه شده در اصفهان، تهیه کرده است، افزود: علاوه بر این، ۱۲۸ خبر در اداره‌کل ارتباطات رسانه‌ای تهیه شده است و ستاد خبری ویژه در این اداره‌کل برای نخستین‌بار فعالیت می‌کند، همچنین ۱۸۰ خبر در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری شده و اخبار و اطلاعات ستاد خدمات سفر برای ۱۷۰ رسانه خبری ارسال شده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان این‌که تبلیغات و اطلاع‌رسانی در شهرهای مبدا انجام شده است، گفت: یکی از بهترین کمیته‌های اسکان کشور، کمیته اسکان اصفهان مطرح شده است، استفاده از اپلیکیشن «اصفهان ما» اقدام تازه‌ای بود که امسال انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه ۱۰ هزار و ۴۶۲ نفر اپلیکیشن «اصفهان ما» را نصب کرده‌اند و ۲۷۲ هزار و ۱۵۵ بازدید از صفحات این اپلیکیشن انجام شده است، ادامه داد: ۳۰ بیلبورد شهری تا یکم فروردین‌ماه در سطح شهر قرار داده شد و در روزهای ابتدای تعطیلات این تعداد به ۹۰ بیلبورد رسید.

معرک‌نژاد خاطرنشان کرد: کیوسک‌های اطلاع‌رسانی با توجه به بازدهی کم در سال‌های گذشته، حذف و خدمات آن در اپلیکیشن تجمیع شده است، همچنین ۳۰ نفر در قالب ستادهای هدایت در سطح شهر به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان از ابتدای نوروز امسال تاکنون ۷۷۵۷ تماس از سوی مسافران داشته است که بیش از ۷۰ درصد از تماس‌ها از ساعت ۱۱ شب به بعد و مربوط به شهر اصفهان بوده است، البته آدرس‌هایی که افراد به دنبال آن هستند، حین تماس به تلفن همراه آنان ارسال می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: به‌رغم اخبار منتشر شده از دیگر شهرهای کشور، اصفهان در اسکان مسافران نوروزی با مشکل مواجه نبوده است و مسافران رضایت کاملی از خدمات ارائه شده در این کلان‌شهر داشته‌اند.

کد خبر 564151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.