نقاط ضعف و قوت در کمیته حراست و امنیت احصا می‌شود

مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه این کمیته به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای خدمت‌رسان به مسافران و گردشگران شهر اصفهان تشکیل شد، گفت: این کمیته برای احصای نقاط قوت و ضعف و بررسی مشکلات و نارسایی‌های احتمالی در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران اقدام کرد.

مجید جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیته حراست و امنیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان ویژه نوروز ۱۴۰۱، به منظور نظارت بر عملکرد تمام واحدهای خدمت‌رسان به مسافران و گردشگران شهر اصفهان در چارچوب وظایف خود و در همه حوزه‌ها اعم از اسکان، رفاه و سایر خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود، تشکیل شد.

وی با بیان این که کمیته حراست و امنیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از بیست‌وششم اسفند ۱۴۰۰ همزمان با سایر کمیته‌ها کار خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد، اضافه کرد: این کمیته علاوه بر هماهنگی با نهادهای انتظامی و امنیتی در راستای افزایش امنیت مسافران، در طول شبانه‌روز نیز بر استقرار و حضور مؤثر عوامل این کمیته در دفتر مرکزی ستاد خدمات سفر واقع در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک، نسبت به سرکشی دوره‌ای و مستمر از ستادهای استقبال مسافران که در مبادی ورودی شهر پیش‌بینی شده است اقدام می‌کند.

مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: این کمیته از سایر اماکن اسکان موقت مسافران نورزی در اصفهان همچون ورزشگاه‌ها و سایر واحدهای خدمت‌رسان نیز سرکشی می‌کند.

وی با بیان اینکه کمیته حراست و امنیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان نسبت به احصای نقاط قوت و ضعف و بررسی مشکلات و نارسایی‌های احتمالی در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران اقدام کرد، افزود: مراتب توسط این کمیته پس از جمع‌بندی به‌صورت مستمر به مبادی ذی‌ربط منعکس و پیگیری لازم در راستای ارتقای سطح خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

جمشیدیان اضافه کرد: علاوه بر این‌که موضوعات در سطح کلان‌تر در جلسات دوره‌ای ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور تمام اعضا و کمیته‌های مربوطه مورد تجزیه و تحلیل و اقدامات کارشناسی قرار گرفته است و به اقتضای شرایط، تصمیمات مدیریتی لازم در نظر گرفته می‌شود، حراست‌های مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان، مدیریت طرح ساماندهی ناژوان و سازمان‌های مرتبط نیز بسته به نوع وظایف، به‌صورت تخصصی پشتیبانی‌های لازم را از کمیته امنیت و حراست ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان به عمل آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در یک جمله می‌توان گفت همه خادمان گمنام شهر در تلاش هستند تا اصفهان را با شعار "به وقت زندگی" برای امنیت خاطر و رفاه هرچه بیشتر هموطنان و شهروندان محیاتر از گذشته سازند.

کد خبر 564142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.