نهضت آسفالت در شهر یزد ادامه دارد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در سال گذشته در این شهر گفت: این نهضت امسال نیز همچون سال‌های قبل ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _یکشنبه، هفتم فروردین‌ماه_ در دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر یزد با آیت‌الله محمدی، رئیس دفتر شورای نگهبان و امام جمعه موقت یزد با اشاره به اقدامات انجام شده توسط مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد در سال گذشته، اظهار کرد: یکی از مسائل بسیار مهمی که در ارتباط با اقدامات شهرداری وجود دارد محدودیت منابع مالی است.

وی با بیان این‌که اگر بخواهیم کل آسفالت معابر و خیابان‌های شهر یزد را اصلاح کنیم نیاز به بودجه‌ای معادل بودجه چندسال شهر یزد داریم، خاطرنشان کرد: اختصاص این مبلغ در یک سال انجام شدنی نیست، اما با پیگیری شهردار، سهمیه قیر خوبی از وزارت نفت گرفته شده و تحت عنوان نهضت آسفالت از سال قبل کار شروع شده است و امسال هم ادامه پیدا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که برخی از کوچه‌های شهر یزد هنوز آسفالت نشده است، گفت: بعضی معابر آسفالت دارد و خراب شده است، اما تعدادی دیگر آسفالت ندارند.

وی با تاکید بر این‌که بخشی از آسفالت‌هایی که دیگر قابل استفاده نیست در حال تعویض است، گفت: در نشستی که با استاندار یزد داشتیم نیز همین مطالب بیان شد و استاندار قول پیگیری برای کسب سهمیه جدید قیر را داد.

سیفی با بیان این‌که امسال بیش از ۵۰۰ چاه جذبی در نقاط مختلف شهر یزد حفر شده است و همچنان این کار ادامه دارد، گفت: یزد اختلاف ارتفاع و شیب ندارد به همین دلیل آب‌ها هدایت نمی‌شوند و چاه جذبی نمی‌تواند تمام مشکل را برطرف کند؛ لذا شهرداری به وسیله ایجاد شیب در معابر آب‌های سطحی ناشی از بارندگی را به سمت اکو پارک هدایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری یزد تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مشکلات موجود در سطح شهر را پیگیری و رفع کنند، در این زمینه تاکنون اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و همچنان هم این روند ادامه دارد.

کد خبر 564140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.