اقامت بیش از ۱۳۷ هزار نفر در مدارس استان اصفهان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با بیان این‌که تاکنون اقامت ۱۳۷ هزار و ۲۰۶ نفر در مدارس اصفهان ثبت شده است، گفت: در اصفهان به نحوی از شهروندان و مسافران پذیرایی شد که هیچ فردی با جواب منفی برای اسکان مواجه نشد و هیچ یک از این افراد نارضایتی نداشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی، امروز _یکشنبه، هفتم فروردین‌ماه_ در سومین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: پس از دو سالی که جامعه با ویروس کرونا درگیر شد و منع سفر اجرایی شده بود، با انباشت سفرهای انجام نشده مواجه بودیم، با این حال مشخص نبود امسال سفرهای نوروزی انجام خواهد شد.

وی افزود: مقدمات سفرهای نوروزی هر ساله از آبان‌ماه آغاز می‌شد و تا روزهای پایانی اسفندماه پذیرش انجام می‌شد، اما امسال تا روز هجدهم اسفندماه هنوز ابلاغ نشده بود که آموزش و پرورش باید برای اسکان مسافران آمادگی داشته باشد و در روز بیست‌وپنجم اسفندماه اولین گروه مسافران نوروزی در اصفهان پذیرش شدند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با بیان این‌که کار جهادی در این مدت کوتاه انجام شد تا مسافران نوروزی بتوانند با امنیت و آرامش سفر خود را به انجام برسانند، اضافه کرد: نگاه به مسافران نوروزی در بین مسئولان نباید اداری و سازمانی باشد و بر اساس آموزه‌های دینی، مسافران نوروزی میهمانان اصفهان هستند که از آنها پذیرایی می‌کنیم، زیرا فرهنگ شهر اصفهان با برخوردی که در پذیرش مسافران انجام شده به آنها منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته فعالیت معلمان چندین برابر شد و ساعات کاری آنها افزایش یافت؛ از منظر آموزش‌وپرورش مسافرت همچون یک وسیله کمک آموزشی است، زیرا با سفر کردن، معلمان آرامش خاطر کسب می‌کنند و می‌توانند بهتر از گذشته تدریس کنند.

ابراهیمی گفت: یکی از جلوه‌های توسعه‌پذیری و فرهنگ، مسافرپذیری است؛ در ابتدای شروع فرایند اسکان مسافران بیش از یک‌هزار کلاس درس در شهر اصفهان آماده شده بود که با استقبال خوب مسافران، این تعداد به بیش از چهار هزار کلاس در شهر اصفهان و بیش از ۶۵۰۰ کلاس در استان اصفهان افزایش یافت.

وی با بیان این‌که تاکنون اقامت ۱۳۷ هزار و ۲۰۶ نفر در مدارس ثبت شده است، اضافه کرد: در اصفهان به نحوی از شهروندان و مسافران پذیرایی شد که هیچ فردی با جواب منفی برای اسکان مواجه نشد و هیچ‌یک از این افراد نارضایتی نداشتند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ادامه داد: هیچ دید اقتصادی در اسکان مسافران وجود نداشته است و هزینه دریافت شده، کمتر از هزینه‌ای است که برای پارک خودرو پرداخت می‌شود؛ رضایتمندی مسافران از خدمات سفر، منجر به رضایت آنها از نظام جمهوری اسلامی شده است و بر این باور هستیم که فعالیت در این حوزه همچون جهاد در راه خداوند است.

کد خبر 564131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.